FHRA televisiointi nettiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 10.6.2010.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    Sama vikahan meilläki on, et autot olis kyllä muuten valmiina mut ku ei pääse himasta ulos tallille riittävän usein. Kauhee homma meinaan raivata ne rahat pois tosta eteisestä, et mahtuu egonsa kanssa kulkee. :rotfl:
    Ja sitäpaitsi, jos haluis nosturinkuljettajaks, ni sit menis niihin hommiin. :rotfl:

    Ei vaan, toivottavasti tulee kesällä hyvät kuvaukset ja hyvälle näkyvyyspaikalle niin, että se tosiaan palvelee niitä kilpailijoita jos kerran sillä sponsoriasioinnissa on merkitystä. Ite en tiijä; malmin kisois joku tuli jotai sponsorijuttuu ehottelee mut mä sanosisin sille, et mä oon vaan tällanen tavallinen hetero.
     
  2. supo

    supo Double Gearhead

    Korjataan että ei tule väärin käsityksiä eli varikon isoin kukkaro tarkoittaa että on ollut jo vuosia tarkoitus ostaa uusi mutta kun sen on voinut korjata jeesus teipillä että jos sinne on eksynyt vitosen seteli niin pysyy edes se siellä!!!Minulla ne tarrat autossa tarkoittaa että niiden avulla ajetaan kisaa eli kaikille yhteistyökumppaneille suuri kiitos!!Sitten se tosi asia että normi SM:iin katsojia on vähän vaikea saada jos emme saa kisaa jonnekin piäkaapungin kupeeseen vaikka näyttäisimme kaikki kisaajat TV:ssä!!Eli toivotaan että löytyisi hyvä paikka sieltä Etelästä niin tultaisiin tiältä ajamaan sinne kisaa!!!Ja edelleen tavoite sarjan ylivoimainen voitto SPETISSÄ 2011!!!Ps.Haaveena vetää jos ei tuo OL:n aika muutu eli pysyy 7.5s niin vetää Camarolla sitä ja Finaalilähdössä vastassa Sokka molemmilla reaktiot 0.020 ja maalissa 7.502s ja 7.501s ja Laitinen voitti!!!! :rotfl: :rotfl:
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei kukaan ole Löijyn poismyynnistä puhunut. Olen kirjoittanut Löijyn löytäneen kodin jossa sitä arvostataan :rotfl:

    Punto on muijan auto. Se ei täytä kriteerivaatimuksia DEEhen. PETttin kenties, mutta se ryhmä taas ei sovi tällaiselle kädettömälle kuskille :rotfl:

    Toisaalta, mahsaiskohan FIATin maahantuoja televisionäkyvyydestä :poff:
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Sn pitää viilata Puntoa kyllä kovemmin, eihän PETtikään näy telkkarsita vaan vasta SPETti :poff:
     

Kerro tästä muillekin!