FHRA tiedottaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Harri Sassi, 1.10.2013.

  1. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Yksi asia jäi teknisesti minua häiritsemään kokouksessa.
    Kysyin ensi vuoden sarjamaksusta, että onko se esitys vai päätös - vastaus oli että esitys - miksi asiaa ei kuitenkaan käsitelty mikäli se oli vasta esitys. Kuitenkin kun himaan pääsi oli se jo kilpailukutsussa. Kyllä puheenjohtajan olisi pitänyt siinä vaiheessa pitänyt kysyä että halutaanko asiasta keskustella.
     
  2. KJG

    KJG 3rd gear

    Mahtaisko syy olla se että sarjamaksusta päättää FHRA Marketing Oy eikä FHRA Ry:n syyskokous?? En tiedä, kunhan ajattelin ääneen :poff:
     
  3. JK402

    JK402 1st gear

    Tervehdys kaikille maksuja miettijille taas, jos ihan normi matikalla ja maalaisjärjellä laskee niin sarjaan ilmoittuja saa puoleen hintaan ton tonnin maksun eli 1000/2 = 500 € plus sarjaan ilmoittujan etuna "peruskisat" 200 ekee eli 800 ekee plus Em kisat 300 ekee tekee ton 1600 ekee kausi + Fhra kilpailijan maksut. Eli 1600 ekee koko kausi niin ku Supo jo laittoi!

    Jos ei ilmoittaudu sarjaa nii saa sen 50:t pinnaa niistä kisoista joihin on "normi" hinta eli 600/800 ekee, jos on fhra:n jäsen, joka mun järjen mukaan on melkein pakollista jos meinaa kyseisis kisois ajaa, ku en oo kuullu et niitä joku muu yhdistys järjestää ainakaan SM arvoisia..

    T:Jukka
     
  4. MJL_

    MJL_ 3rd gear

    Näinhän se menee tuon nyt korjatun Kilpailukutsun mukaan, ekassa versiossa oli pieni muotovirhe.. eli ei enää epäilykselle sijaa hinnan osalta, se on se tonnikuussataa.
    Mutta eihän se nyt kellekkään normi duunarille ole mitään väliä maksaako tonni, kaksi tai kolme .. Jos ei ole rahaa niin sitten ei ajeta, näin se meillä menee :)
     
  5. supo

    supo Double Gearhead

    Luulen että ainakin autopuolella ajetaan SM-luokat OL ja SPET ja sarjaan osallistujat saavat onnistuessaan helpotusta boolirahoina eli ei tarvitse maksaa 1600 ekua!!Winner 300ekua ja Runnerup 100ekua poolirahaa ja jos vetää ihan Supona kaikki osakilpailut voittaen niin jää vain 100ekun maksu!!!Halapoo kuin saippua!!Eli nyt onnistumisesta palkitaan ihan hyvin!!!
     
  6. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Tavallaan jos tolleen ajattelee, mutta käytännössä ei. Eli maksat 500 sarjamaksun ja 200 kisamaksun + 100 jäsenmaksua ennenkuin olet yhtään metriä ajannut. Sitten jos saat boolia niin niillä etukupongeilla saat hyvitystä seuraavasta kisasta. Jos saat boolia joka kisasta niin loppukaudesta voit leikkirahalla ostella rekasta paitoja ja pilotteja. :rotfl:
     
  7. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    +92e AKK-lisenssin.Tuo hinta oli ainakin SET/PET-luokalla.Siis liki tonnin panostu viellä ajamatta lähtöäkään..
    Ja jos on testipäivä ennen ekaa kisaa....tonni täynnä.
     
  8. pile

    pile Gearhead

    ja bensaa tynnyri,tuluppia nippu ,öljyä koneeseen,pari varakonetta ja laatikkoa ,muutamat renkaat varalle ym. ym. ja kas kummaa 20 tonnii menny eikä oo vieläkää ajettu pätkääkää. :eek: :lol:
     
  9. 403.3m

    403.3m 1st gear

    Niin,eiks tää oo harrastus,harrastaminen maksaa, eihän kukaan pakota sua harrastamaan
     
  10. pile

    pile Gearhead

    Hei hyvää päivää. Toi mun kommentti oli juurikin tarkoitettu vitsailuksi tuolle valittamiselle että jopas on kallista. NIIN Harrastaminen maksaa.
    vaikka tuo sun kommenttis näyttää olevankin joku trolli,kun kysees ensimmäinen viesti nimimerkin takaa.
     
  11. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    Westcoastcuppi kutsuu....Fhra:n kilpailut ei ole riittävän hyviä tohon hintaan nähden. Rahaa on sopivasti, mutta ei sitä viitti ihan p....paperina käyttää.
    Kiitos männävuosista....
     
  12. supo

    supo Double Gearhead

    En usko että oikea vastaus sillä menee hukkaan tuo Buickki eli stock ryhmän auto!!Nythän olisi boolirahaa tarjolla!!Tosin voin olla väärässä!!
     
  13. supo

    supo Double Gearhead

    Tai voinhan olla väärässä eli STOCK/SUPER STOCK Ryhmää ajeta ollenkaan!!Onko Tietoo tosi en tiedä FHRA:n ehdotusta??
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Riippuu siitä ilmoittautuuko kyseiseen ryhmään riittävästi kilpailijoita.
     
  15. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    Kyllä buicki stockissa pysyy edelleen, tosin ruotsin sarjassa. Suomessa ajetaan westcoast-cuppi. Toi ei vaan toimi että osalistumismaksuja nostetaan jo valmiiksi isojen kulujen päälle, ja kaiken lisäksi ajamaan pääsee sen keskimäärin 4-6lähtöä viikonlopussa. Säälle ei kukaan tietenkään voi mitään, mut hyvälläkin kelillä jää lähdöt liian vähiin. Kesällä käytiin porissa, ja yhdessä päivässä tuli enemmän lähtöjä kuin normi viikonloppuna alastarolla.
     
  16. enzo

    enzo Gearhead

    Naah. Luultavasti se on ideakin ettei FHRA:n tarvitse järjestellä pikkukisoja kunnei niistä kelleen tuu hulluna rahaa ja toisaalta halvalla/ilmatteeksi ei kukaan jaksa suunsoittoa vuodesta toiseen.

    Se on sitten veljet ja sisaret ihan eri juttu, että kuka järjestää/järjestääkö missä/ollenkaan niitä isojakaan kisoja?
    -Tehdään sikamuuvi ja ostetaan Tierppi porukalla.. =)
     
  17. Steve McQueen

    Steve McQueen 3rd gear

    Ja tuo Trollipeikko ajaa viel metrin pidempää varttimailia kun muut :poff:
     
  18. aik-gm

    aik-gm 1st gear

    eikös kuumimpien uutisten mukaan s/ss ryhmään ole tulossa kovan luokan auto hankinta rapakon takaa.ja toiseksi onhan se yleisö ystävällisintä katsoa koska autot muistuttaa lähinnä katu gruisailijoiden omia kulku pelejä.megeeta eikö totta. :pinup:
     
  19. Mikki67

    Mikki67 3rd gear

    Toi Käkön ehdotus oli musta kyllä hyvä. Jengi ilmoittautuis luokkaan jossa haluaa ajaa, on se sit "listalla" tai ei. Ja kun kuskit zuumailee missä luokissa on ilmoittautuneita, olis enemmän valinnan varaa. Fyyra ajattais kaikki jossa kuskeja on, mutta SM-arvon vaatis tietty osallistujamäärä. Luulis yleisönkin viihtyvän kun on kaikenkarvaista kalustoa radalla, ja Fyyra sais lisää rahaa osallistumismaksujen muodossa. Me ollaan prätkäpuolella puheltu Super Comp Bike (8.500) luokan saamiseksi suomeenkin. Osa porukasta on ihan pähkinöinä, mutta osa sit taas vastustaa ankarasti yhden indeksiluokan lisäämistä. Tällä on ajateltu lähinnä niita lukuisia suomessa olevia vanhoja Super Street Bike, Pro Stock ja Funny Bike luokkien fillareita, jotka makaa naftaliinissa koska niillä ei nykyisille laitteille pärjää. Ikäänkuin "historic" luokka 8)
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Tuo American Car Show kokoaikalippu ei ole koskan ollut jäsenetu eli mitään jäsenetua ei ole otettu pois. Nopeat maksajat ovat saaneet bonuksena tuon kokoaikalipun ja niin on myös nyt tilanne. Seuraavassa Takaluukusta lehdessä on takasivulla jäsenmaksukuponki ja ohjeet maksamisesta. Tuo maksutieto tulee varmaan pian myös FHRA:n sivuille ja kun tänä vuonna maksat ensi vuoden jäsenmaksun 15.12. mennessä, saat sen bonuksen eli ACS kokoaikalipun.
     

Kerro tästä muillekin!