FHRA tiedottaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Harri Sassi, 1.10.2013.

  1. KJG

    KJG 3rd gear

    Minulle tuli tänään postissa jäsenmaksulasku jossa eräpäivä 4.12, eli kun on tosi tosi nopee niin saako sitä sitten tuplabonuksena kaksi lippua :eek:

    -Kristian-
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kyllä tuohon hintaan soisi jo saavan neljä.
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tosthan oli polemiikkii jo viimevuonna, ilmeisesti laskut lähettävä yritys, tai sen järjestelmät, ei oikeen ymmärrä et ei yhdistyksen jäsenmaksussa oikeen voi olla mitään eräpäiviä. Vissiin kiireit pidelly kun ei tota oo saatu korjattua
     
  4. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    Kilpailijapuolelle?
     
  5. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Mulle ei koskaan ole tullut jäsenmaksu lappua ja silti olen aina saanut näyttely lipun joskus saanut jopa olla aivan ilmaiseksi töissä siellä :p
     
  6. KJG

    KJG 3rd gear

    Hiukan on tuokin epäselvää laskussa, jäsenlajina: Aikuisjäsen.
    Maksun saaja on AKK-Motorsport joten on se kaiketi kilpailijan jäsenmaksu. Tuo vaan tarvii maksaa 11 päivää ennen normijäsenen maksupäivää, olisiko se niin että kilpailijat ovat tässäkin asiassa etuoikeutettuja?

    -Kristian-
     
  7. supo

    supo Double Gearhead

    Tätä kilpailijajäsenmaksua ei tarvitse maksaa jos ajaa vain täällä netissä!!!
     
  8. Jza

    Jza Double Gearhead

    Otitko vahingossa väärästä purkista? :lol: Taisin kommentoida hinnan vastapainona saatavaa etua, en sitä että kuka ajaa ja missä.
     
  9. supo

    supo Double Gearhead

    Otettu oikeista purkeista :rotfl: Etua kyllä tulee monesta paikasta/asiasta kun maksaa jäsenmaksun!!!
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Onkos jotain kompensaatiota mahdollisesti tulossa niille jotka ei asu kehä3 sisäpuolella ja ei ole mahdollisuutta notkua tuolla joka päivä, vai onko se vaan oma vika kun ei asu?
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Noi etuudet on semmoisia, että ne joko käyttää tai ei käytä. Kompensaatiota ei varmaankaan ole tulossa, ei ainakaan aikaisemmin ole ollut.
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tää oli vaan sellaista ääneen ajattelua kun eihän se ole mahdollista antaa motoparkin, kalajoen jne lähellä asuville vastaavia etuja kokoajan lippujen muodossa jos siellä mahdollisesti räkreisinkiä ajetaan.
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    On se mahdollista, ei tarvi kun aktiiviset kerhoihmiset jotka paikallisesti hoitavat niitä etuuksia. Ei FHRA ole mikään pk-seudun kerho, mut ilmeisesti aktiivisimma ttoimijat ovat siellä. Kerhojäsenten aktiivisuus on sitä luokkaa, että yhdellä bussikuormallisella koko puljun voi siirtää vaikka rovaniemelle jos sille tuntee tarvetta.
     
  14. supo

    supo Double Gearhead

    Tulee paras drag racekausi ikinä!!Vahva tunne!!!
     
  15. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ei oo tullu lehtee, eikä jäsenmaksu propuskaa... :oops:
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Soitto toimistolle auttaa siinä asiassa.
     
  17. Miitu

    Miitu 1st gear

    FHRA:n toimistolta tervehdys,

    Tänään aamulla laitoin sähköpostilla jäsenmaksukaavakkeen jäsenillemme. Mikäli et ole kaavaketta sähköpostilla saanut minulla ei todennäköisesti ole sähköpostiosoitettasi. Ilmoitathan sen ystävällisesti minulle osoitteeseen miia.verhola@fhra.fi.

    Samainen kaavake tulee myös Takaluukusta lehdessä joka ilmestyy joulukuun alussa.

    AKK hoitaa kilpailijajäsenten laskutuksen joten niihin eräpäiviin meillä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa. Emme kuitenkaan laskuja karhua mutta toivoisin kuitenkin ilmoitusta minulle mikäli ette meinaa jäsenmaksua lainkaan maksaa.

    -Miia
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Lehti tulee joulukuun ekalla viikolla. Kilpailija jäsenille on tullut jäsenmaksumateriaali AKK:n kautta ja mahdollisesti myös prätkäpuolelle SML:n kautta. Eli ei vielä paniikkia lehden suhteen, ellei sitten jo edellinen syyskuun lopussa tullut lehti ole jäänyt saapumatta.
     
  19. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Tuli nopeasti sähköpostiviesti, niin kuin miitu tuossa edellä kirjoitti... :D
     
  20. supo

    supo Double Gearhead

    2014 kilpailija jäsenmaksu maksettu!
     

Kerro tästä muillekin!