FIA European Drag Racing Championship 2023

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Rami_Vaan, 20.10.2022.

1. Buick225

Buick225 Double Gearhead

Just ennen semifinaaleja alkoi tihkusade,hyvät kisat silti.

2. Mika.V

Mika.V Gearhead

3. Rami_Vaan

Rami_Vaan 3rd gear

Minun kysymys liittyi vain siihen, että halusin tietää miksi ko. Tiimit eivät päässet ajamaan.

Esim. Se tieto että Sokuralla hajosi laatikko Motoparkissa oli juuri sitä tietoa mitä etsin.

- Toisaalta aikaisemmin esim. Kim Hilander on silti ajanut, vaikka onkin ollut Idan tiimissä ruuvaamassa.

... Pitänee siirtyä 100% radiohiljaisuuteen täällä(kin), jotta ei synny mahdollisuutta tulla väärin ymmärretyksi!

Muokattu: 19.6.2023
  4. Araldite73

Araldite73 3rd gear

Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia (ja vastaajia)

5. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä

6. Araldite73

Araldite73 3rd gear

Onneksi sä Aulis olet viisas

Rami_Vaan tykkää tästä.
  7. Nixxon_

Nixxon_ 2nd gear

Terve
    Meidän osalta motti porsi Norjassa
    Ilmoitettiin kisan järjestäjälle (Tierp)
    Kaikki eivät välttämättä jaksa täällä nillittää
    Jos ehkä muutenkin on kahden metrin Jorma otsassa
    Ja mitä Rami olisi sillä tiedolla tehnyt???
    Kun olen "joskus"muistaakseni kuulut että
    Että ainoastaan" JAWA "osasto kiinostaa

Muokattu: 22.6.2023
    valtope tykkää tästä.
  8. Rami_Vaan

Rami_Vaan 3rd gear

Kiitos tiedosta... Harmi juttu.

- Vaikka olenkin pääosin kiinnostunut "KAHVI"-osastojen touhuista, niin se ei tarkoita sitä että en seuraa kaikkia kiihdytysvehkeiden kisoja.

- Olen pääosin kiinnostunut ahdetuilla koneilla kilpailevista luokista. Eritoten (Metanoli) Turbo koneiden luokat kiinnostaa - oli ne 'katuautoja', ProModeja, RvW tai Funny bikejä, jne.

Kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin myös Pro Stock luokka (sekä autot, että pyörät) kuului aikoinaan minun suosikkiluokiin.

- Valitettavasti vaparikoneiden aika on mielestäni mennyt, vaikka kuinka hienolta ne 500CID vaparit kuulostivatkin aikoinaan. Vieläkin ProStock prätkän nelikon kiekaisu kuulostaa helvetin hyvältä (V2-koneiset ei mielestäni olleet lainkaan yhtä 'kylmiä')

+ ja huomaa, että tämä on vain minun mielipiteeni, joten ei tarvitse ottaa ylikierroksia ja rikkoa "PÄÄN-suoja" sen vuoksi! :)

Muokattu: 25.6.2023
  9. Rami_Vaan

Rami_Vaan 3rd gear

Niinpä:rotfl:

10. Mika.V

Mika.V Gearhead

11. Mika.V

Mika.V Gearhead

12. Rami_Vaan

Rami_Vaan 3rd gear

(Muiden menojen vuoksi) en ole tänä viikonloppuna ehtinyt seuraamaan kisoja edes Eurodragster.comin Live seurannasta.

(Valitettavasti jää myös ensi Motopark viikonloppu väliin toisen menon vuoksi...

Huonolla säkällä tästä vuodesta tulee pitkään aikaan vuosi, jolloin en käy kertaakaan katsomassa Drag race kisoja paikan päällä).

Tierppiin...

Nopeasti kun katsoin listoja, niin ainakin yhdestä asiasta olen iloinen... Eli siitä, että Kari Rautanen sai jo ekalla lajittelu suorituksella (toinen lajittelukierros) ajettua funnybikellä uuden enkan ja pääsee mukaan TFB kisaan sunnuntaina.

Muokattu: 14.8.2023
  13. Mikkoli

Mikkoli Gearhead

Hyvä osoitus tästä päivästä ettei ne Ruotsalaiset o sen parempia järjestään kisapäivää kuin Suomalaiset/FHRA...joskus menee vihkoon joskus ei. Edes Ruotsalaiset ei voi tietyille asioille mitään...

valtope tykkää tästä.
  14. Mika.V

Mika.V Gearhead

15. FB236

FB236 2nd gear

Kiitos kiitos. Selvisin tuurilla finaali-pariin. Finaalit jäi kuitenkin ajamatta ajoajan loputtua. Uusi pb 6.858s @ 336 km/h.

Rami_Vaan tykkää tästä.
  16. Mika.V

Mika.V Gearhead

17. Rami_Vaan

Rami_Vaan 3rd gear

Hieno suoritus....

- Näköjään oli jäänyt edelliseen viestiini Typo sinun nimeen, sorry siitä (kännyn Autocorrect on se syyllinen siihen)!

18. Mika.V

Mika.V Gearhead

Herje ja tmu tykkäävät tästä.
  19. samzon

samzon Gearhead

Mika.V, FB236 ja Herje tykkäävät tästä.
  20. Mika.V

Mika.V Gearhead

Kerro tästä muillekin!