Fiesta 1.1 ->>>>>> 1.4!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 26.12.2001.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jooo elikkä käykö 1.4 CVH ihan nakkaamalla MK2 Fiestaan. Vaatiiko minkälaista muokkaamista.
     
  2. Micky

    Micky Gearhead

    Sopiihan se juu tavallaan mutta mikset laita 1.6 cvh motoria joudut jarruja joka tapauksessa muuttamaan...laatikon kestäminen on sitten seuraava asia itse omissa fiestoissa niitä on silputtu 1.1 viritetyn moottorin avulla...siitäkin näes saa yli sata hv írti kun tietää mitä tekee eikä tarvita edes ahdinta ja kone on 1.1 eli jarrut ovat samat!!!
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitenkäs siitä 1.1 vois alkaa ottaa niitä tehoja irti? Pihassa seisos semmonen tehon puutteesta kärsivä.
     
  4. Micky

    Micky Gearhead

    tehoja vai...kansi oli 1.3 valencia koneesta "hieman työstetty",männät 0.5 ylikoossa,alakerta kiilloitettu,vauhtipyörä kevennetty ja tasap.,peltipakosarja,dellorto drla 40 pystyt,ja nokka fst? en muista numeroa,jakajan ennakot vetäsin migliimalla paikalleen ja siinäpä se.hieman vaan sorminäppäryyttä...
     
  5. OpaS

    OpaS Gearhead

    Se nokkahan tuossa oli Kent Cams FST3...
     
  6. Micky

    Micky Gearhead

    sepä se...
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sen verran voin Mickeylle aiheesta heittää että yli sataa et tuolla reseptillä CVH:sta saa ikinä. Valencian kansi virtaa huonommin kuin 1.1 vakio. Häijyn hyvä kansi muuten, saa virtaamaan yli 180...
     
  8. dillen aspeni

    dillen aspeni 1st gear

    eix toi Kent Cams FST3 oo aika jyrkkä nokka tielle?ku kaverilla on rata fiesta ja siinä on tommone nokka
     
  9. OpaS

    OpaS Gearhead

    Asteet 271/271, nokkakulma 108, nosto 9,88/9,82
    Ei se mikään uskomattoman hurja nokka ole, ainakaan FST4:ään tai 5:een verrattuna...
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuosta vaihteistosta, että minkälainen vaihteisto sitten on MK2 Fiestan RS-mallissa eli 1.4 CVH koneella, ja 1.6 litraisessa XR2-mallissa niinikään CVH:lla?

    Entäs Diesel MK2:n vetarit, käyvät mitäilmeisemmin Fiestan omiin pyörännapoihin, ja toinen pää sujahtaa kivasti Escortin vaihteistoon. Näin ainakin jos olen lukenut oikein varaosaluettelosta.

    Mutta mahtuuko Escon laatikko CVH:n jatkeeksi Fiestan koirankoppikonehuoneeseen.
     
  11. MIKI

    MIKI 1st gear

    minkälaiset jarrut fiaskoon joutuu lälläämään jos sinne nakkaa ton 1,4 tilalle 1,6sen
     

Kerro tästä muillekin!