Finlandia 2000

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja 454GM/302Ford, 9.1.2007.

  1. Artturtle

    Artturtle 1st gear

    Nuo luukut muuten valmistettiin ihodessa aikoinaan, sekurit saint gobain on sen firman nimi nykyisin. Kysele sieltä jos vaikka löytyis jotain varaosia, olin siellä 13v duunissa aikoinaan, jossain nurkassa voi vielä löytyä joku yllätys laatikkko! :eek:
     
  2. HRTP

    HRTP Gearhead

    No mulla on vanissa tuo sekuriten kattoluukku ja pitäis keksiä jokin keino millä sen sais pitämään vedet ulkona kun ei löydy enää tiivisteitä kyseiseen luukkuun... eli ei muutakuin hyviä vinkkejä tulemaan millä sen sais pitämään vettä :odroll:
     
  3. Qjet

    Qjet 1st gear

    Aika moni noista jälkiasennettujen kattoluukkujen ja -ikkunoiden tiiveyksistä on pilattu jo asennusreiän tekovaiheessa. Jos kyseessä on ollut uusi tuote, niin pakkauksessa mukana tulleen sablonin mukaan on piirretty mahdollisimman paksu viiva, jonka mukaan on peltiä leikelty, viivan ulkolaitaa pitkin... Oma lukunsa on sitten käytettyjen kattoluukkujen ja ikkunoiden asennus ilman minkäänlaista kuvaa joko pahvilla tai mielessä siitä, minkä kokoinen tuon reiän tulisi olla. Kondensiovesi on myöskin oma lukunsa, jolla ei ole vuotamisen kanssa juurikaan tekemistä, vaikka sellaiseksi oletetaankin.
     
  4. HRTP

    HRTP Gearhead

    No mulla ei tuo vuotaminen johdu tuosta kondesiovedestä, aina kun vettä sataa niin lätäkkö lattialla :mad:
     
  5. signet

    signet Gearhead

    Se oli hiasessa hyvä varustus kun takavuosina yks heppu vaihto hiaseen koneen yläkautta...luukusta vaan lasi irti ja taljasta naru luukun kautta koneeseen kiinni...sitte vaan pahvinen väliseinä irti ja takaosastoon oli tehty puusta kelkkarata jota pitkin vanha kone ulos ja uusi sisään... :rotfl: olipas hauska keksintö :poff:
     

Kerro tästä muillekin!