Finnish Line Auto LLC onko kokemusta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Jussi Camino-64, 1.5.2012.

  1. Jussi Camino-64

    Jussi Camino-64 2nd gear

    Onko omakohtaista kokemusta otsikon autoliikkeestä?
     
  2. captainpera

    captainpera 2nd gear

  3. MvR

    MvR 1st gear

    No nyt voin omalta kohdaltani todeta,että homma toimi ja auto oli oikeastaan parempi,kuin odotin 8) .Palvelu pelas alusta loppuun hyvin ja lisä kuvia sai alustasta,kontista ym kun pyysi. Viime perjantaina pääsin ihmettelemään ostostani,enkä todellakaan kadu. Rahdit hoiti Halmarin putiikki ja tullaus Hämeenlinnassa,suomen päähän maksettiin rahti. Yhteyden pito toimi hyvin,joten mulla ei ainakaan ole mitään moitittavaa k.o putiikista ja aina myös täytyy muistaa,että kauppaa käydään vanhoista tavaroista ,joissa voi olla kaikenlaista,mutta ainakin mä olen tyytyväinen,jonsei nyt paskaista nahkasisustaa oteta huomioon :lol:
     
  4. Jussi Camino-64

    Jussi Camino-64 2nd gear

    Aloitin tämän topicin ja nyt ollaan jo siinä vaiheessa, että auto on ollut matkalla Suomeen jo muutaman viikon.
    Voin todeta, että en ole koskaan vielä ollut myyjän kanssa näin läheisessä tekemisessä ja kaikki tuntuu pelaavan erinomaisesti. Juttelimme hetki sitten puhelimessa myyjän kanssa rahtikirjasta, kontin saapumisajasta yms.
    Komppaan edellistä kirjoittajaa niissä kaikissa asioissa kun tässä vaiheessa voi kompata. Auto siis valtamerellä vielä. En usko kyllä mutkia tulevan matkaan, on sen verran joustava myyjä kyseessä ollut ainakin tähän astisessa kanssakäymisessämme.
    Kun noudan auton, voin vielä loppuraportin tänne kirjoittaa mieliksenne :lol:
     
  5. coolman

    coolman 1st gear

    Paas oikein kirjoittaen.
    Mulla kävi viimevuonna niin kun ostin letukan tuolta saukkoselta, kaikki
    meni hyvin mutta kuulemma title puuttui autosta.
    Eipä tullut autoa eikä sen puoleen rahoja.
    Et tarkkana saa olla mitä ostaa ja keltä ostaa.

    Kyl mullekin sanottiin et auto on laivassa mut kyl näyttää
    matka rapakon takaan tänne kestävän.
    Laitatko YV:nä yhteyshenkilön puhelin numeron siihen puljuun,
    voisin itsekin soittaan sinne.
    By the way toi putiikki teki vissiin kupin ympäri jo alkukeväästä.
     
  6. Jussi Camino-64

    Jussi Camino-64 2nd gear

    Laitan YV:tä
     

Kerro tästä muillekin!