Flake-vinyyli!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Caddy63, 6.12.2005.

  1. Caddy63

    Caddy63 3rd gear

    Mistäs on porukat ostellu Flake-keinonahkaa?

    Onko arvokastakin?

    Tarve ei kyllä ole suuri, pienikin määrä riittänee piristämään muuten tummaa sisustaa!

    Jos jollain on jäänyt ylimääräiseksi punaista,tai muitakin värejä,niin laita yv,niin tehdään kauppaa!
     
  2. hot rod

    hot rod 1st gear

  3. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    jos joku on tilaamassa tuolta nii pistäkää yv mua kiinnostaa kans
     
  4. sami

    sami Gearhead

    Verhoomo Napan Kati tilas mun penkkeihin tuollaista valkoista flakea,
    Sillä on noista kaikista väreistä mallit mitä tuolla edellisen viestin jenkkien linkissä oli näkyvillä. Kama tulee saksasta ja ei ollu mitenkään hinnan kirous.

    Kati on tällä hetkellä parin kuukauden sairaslomalla ja en tiedä miten pystyy juuri nyt asioita hoitelee, jos ja kun kyselette niin kertokaa multa terveisiä, verhoomo nimittäin on tossa meiän seinän takana niin voin auttaa jos Kati ei pääse liikkeelle. Tietty mulle voi kans soittaa ni hoidan viestiä eteenpäin.

    045-6703922


    http://www.verhoomonappa.com/index.html
     
  5. platuart

    platuart Gearhead

Kerro tästä muillekin!