Fleetside mittariongelmaa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja mies savosta, 23.3.2010.

  1. sakkoa

    sakkoa 2nd gear

    Kyllä se vika piilee tuossa mittariston runko-osassa.Vaihtelin omaani aikoinaan kaiken mahollisen ja vika poistui vasta rungon vaiholla.Mittaristoa käytin myöskin mittarikorjaajalla tampereellä(palanto) eikä apua löytynyt.
     
  2. Jusmo

    Jusmo Gearhead

    Jaa toi yksilö tais olla mulla pari vuotta sitten, edelleenkin oli tota miettimistä mittariston vaihtelevan toiminnan takia. Ei tullu ikinä korjattua. Myyminen kyllä kaduttaa vieläkin :cry:
     
  3. Speedy Gonzales

    Speedy Gonzales 1st gear

    Joo kyllä minäkin olen ihan varma että vika on mittaristossa, täytynee raapasta se vielä kolmannen kerran pöydälle..
     
  4. BenDilde

    BenDilde 2nd gear

    Mun 90 fleetsidessä ei näytä matkamittari toimivan. Mikähän näissä yleensä voi mennä sen osalta rikki? Onko joku pikkunippeli vaihdettavissa vai pitääkö metsästää jostain kokonaan uusi mittaristo?
     
  5. BenDilde

    BenDilde 2nd gear

    Niin, tämä probleema edelleen auki. Eli osaisiko kukaan sanoa et mikä voisi olla kun kaikki muut mittarit toimii oikein, mutta tuo matka/trippimittari ei skulaa.
     
  6. Tiisseli

    Tiisseli 1st gear

    Minun 91 mallisessa oli sama vika. Sieltä oli mennyt numerokiekkojen vasemmasta laidasta sellanen muoviratas halki, niitähän olisi saatavilla olikohan se rockautossa 27 $ hintaan. Minä korjasin liimaamalla, aika näpertelyä. Laitoin kahta eri liimaa, pikaliimaa ja kaksikomponenttiliimaa ja vahvistin olakkeen vielä parilla kierroksella karhunlankaa ja liimaa päälle. On se muutaman kuukauden ainakin kestänyt... Pystyyköhän nopeusmittaria säätämään, näyttää ainakin 15 liikaa. Se on sellanen pysäköintikiekkomallinen
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Arvaan myös, että ainakin yksi ratas halki. On sattunu useempi omalle kohdalle.
     
  8. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Tämä ja johtuu siitä että auton liikkuessa nollaillaan trippiä.
     
  9. NickKane

    NickKane 2nd gear

    tää olikin hyvä tieto , mulla sama ropleema eli kun saan auton nyt ensin leimattua käydään mittariston kimppun, onkos tuo hankala nollata / onko lisärikkoontumisriskejä jos rullia ronklaa nollille ?
     

Kerro tästä muillekin!