Ford 240 Big Six kärjellisen sytytyspuola

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja twincam6, 15.5.2019.

  1. twincam6

    twincam6 3rd gear

    Kysymys: Poika rapsaisi toisen navan irti poikki Ford 1965 kutosen kärjellisen sytytyspuolasta sitä avatessaan. Näköjään Bosch.
    Käykö Motonetin kärjelliseen sytytykseen tarkoitettu samannäköinen pyöreä sytytys puola tilalle? Kummassakaan ei ole ilmoitettu ohmeja yms kyljessä. Motonet myy esivastuksella että ilman samanlaista puolaa. Täytyy tietty katsoa onko auton lokarissa posliini. Mutta onko noissa perus puolissa eroja että käykö?
     
  2. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    No mopar autoissa pitää olla vastus 1,5 ohm sekä Puola 1,5.
    On myös mahdollista että Puolalle tulee vastusjohto.
    Mittaa jännite mitä tulee puolan plus karvaan, jos on noin 9v silloin pelkkä 1,5 ohm puola.
     
    twincam6 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!