ford 302 vm 83

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja steelofamerica, 23.11.2011.

  1. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    tietääkö joku, mitä tommonen fordin 302 kone, tarvii kun siittä heittää sen 2 kurkkusen sähköruisku jutun pois, ja laittaa tilalle kaasarin, toimiiko sen jälkeen kunnolla, jos kaasarissa on oikeet suuttimet sun muut, sitä tarkoitan että toimiiko kone kunnolla sen jälkeen, vai tarviiko siihen jotain muuta vaihtaa, :pinup:
     
  2. Aako

    Aako 1st gear

    Virranjakaja vaihtoon,Toimii kyllä jotenkuten entiselläkin, menee vain perusennakoilla, ei hyvä :D siirtopumppu vaihtoon, tai sopiva paineenalennin linjaan
    En vain ymmärrä, mikä helevatan järki on asiassa ruisku kuntoon= Kulutus 8-11 l/ 100km Kaasarilla 12-17/ 100km
    Osatkin erittäin edullisia systeemin korjaukseen...
     
  3. laakkius

    laakkius Gearhead

    Mulla Musse meni tommosella koneella ja 600cfm kaasarilla alle kympin matka-ajossa, et ei se ruisku aina autuaaks tee... :D
     
  4. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    Itelläni on just sama setti fairlanessa. Uutta virranjakajaa en löytäny helposti. Mulla sattu olemaan kärjellinen jakaja jostain -70 lukusesta fordin pikkulohkosta, joka ei sopinu tohon joten päädyin leikkaa liimaa malliseen jakajaan. Yritin aikani pelleillä jollain vanhalla ja "toimivalla" kaks reikäsellä kaasarilla, kunnes meni hermo ja vaihdoin imusarjan ja ostin uuden nelireikäsen kaasarin. Jakajaan vaihdoin viel sen valoporttihärdellin ja Fireball sytkäboksi. Ostin viel mekaanisen bensapumpun, kun koneen kyljessä sattu viel oleen paikka sille. Sen jälkeen on toiminu paremmin ku junan vessa.
     
  5. bbford

    bbford Gearhead

    Mulla on mercuryssä ´85 kone johon laitoin performerin imusarjan,600cfm holleyn ja pertronixin flamethrower jakajan. Jakopään koppaan tein vingulla reiän pumpun varrelle koska ainakin tossa kiinnitysreiät oli kierteytetty valmiiksi mutta itse aukko tukossa? Hyvin futaa. :)
     
  6. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    mercury

    kiitoksia kaikille vinkeistä näin mäki sen ajattelin toimivan, ja tekeillä onkin niin siks ruisku pois ku kone isketään 65 cometin keulalle, ja moottori on ostettu ties mistä. ni ei viittis alkaa keräileen mitään, sähköruiskuhilppeitä sun muita roinia siihen ku ne on jääny romutettavaan autoon kiinni,l mut jos joku tarvii ni ne osat mitkä on ollu moottorissa paikallaan, eli se kakskurkkunen sähköruiskuhärveli, on jouten ja saa ostaa halvalla pois jos on käyttöö, mulla ei oo :pinup:
     

Kerro tästä muillekin!