ford 429

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 220seb, 25.1.2018.

  1. 220seb

    220seb 3rd gear

    Kysymys kuuluu onko kukaan ottanut iso korisesta ford ,lincolon tai vastaava jossa 429-460 moottori öljypohjaa pois koneen ollessa paikallaan ?Joo tiedän että koneen korvat irti tai kone lattialle, Ei viisaita valopää neuvoja kiitos.
     
  2. twincam6

    twincam6 3rd gear

    Sitähän tässä ei kysytä mutta kysyn kuitenkin kun mulla oli vastaava ongelma FE390 sen kanssa, joka vuoti ö pohjan tiivisteestä. Onko kyseessä sama vai muu ongelma?
     
  3. Weijari

    Weijari Gearhead

    Ei tuu ilman koneen korvien irroitusta. Se pohja ei taivu ohi siitä runkopalkista eikä oikein ohjauksen linkkitangoistakaan. Jos sen sahaa kahtia, niin sitten onnistuu, mutta uutta ei saa taas tilalle, eli hyöty jää olemattomaksi. Miksi se pitäis saada pois kone paikallaan?
     
  4. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    Olen -69 Lincoln Mark iii ottanut.
    Korvat irti rungosta ja kone niin ylös kuin vaan vähänkin tulee. Ja flektit yms. pois. Ja taittaa sen ns. sinne väliin. Muistaakseni tappelin pois syyläri paikallaan mut takaisin laittaessa koin et on helpompaa ottaa se pois tieltä.
    Tuossa siis 460:en.
    Näin siis muistaisin.
     
    Muokattu: 26.1.2018
  5. 220seb

    220seb 3rd gear

    Kallistuksen vakaaja on kyllä otettava irti että saa etu puolelle tilaa ,tiiviste vuodon takia pitäis saada pohja pois ja samalla sais putsattua sen sisältä.
     

Kerro tästä muillekin!