Ford 9" perä lukolliseksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jankinnu, 1.1.2008.

  1. jankinnu

    jankinnu 3rd gear

    Pitäs budjetoida joku summa rahaa tommosen Ford 9" perän muuttamiseen lukolliseksi tulevaisuudessa. Nykyinen ei sellainen ole vaikka soralla ja märällä asvaltilla molemmat kumit sutivatkin.

    Perämutikka on sellainen sileä ja ovaalin muotoinen, kardaanissa lukee gran torino, joten oisko kardaani&perä samasta vehkeestä alunperin?

    Millainen lukko tohon ois passeli? Täytyy varmaan purkaa perä et tietää rihlojen lukumäärän, oliko se nyt 28 tai 31. Vetareiden päissä on syvennykset, jotka tulee, kun ympyrästä leikkaa 2 samansuuntaista siivua pois, niin keskellä jää sellainen suorakaide, jossa päät ovat pyöreät. Voiko niistä jo päätellä jotain?

    Perä tulee n. 1400kg menopeliin, 400hv sais kestää. Perän äänellä ei niin väliä, sitä riittää muutenkin :)
     
  2. Fastback

    Fastback Gearhead

  3. jankinnu

    jankinnu 3rd gear

    Kiitoksia vaivannäöstä. Linkistä löytyikin paljon selventäviä juttuja :)
     
  4. NTF-3

    NTF-3 3rd gear

Kerro tästä muillekin!