FORD BRONCO 90

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jukka63, 30.3.2007.

1. jukka63

jukka63 1st gear

FORD Bronco 90,onko järkee vai ei.Kyseessä on mahdoillisesti tuleva vetoauto. Sillä vois vetää 1800 kiloista Mopar "kilpuria"+ traileri.Mitä pitäis tarkistaa jne..Noottia tulee,ainut kerta kun FORD on mua edellä rotfl: :rotfl:

2. jukka63

jukka63 1st gear

Nyt nappas,kyseinen auto ollut offi käytössä.Mitenköhän sademetsien pilaaminen ja muu toiminta vaikuttaa tekniikkaan :rotfl:

3. intiaani_chief

intiaani_chief 3rd gear

Ei ole ollut offikäytössä, maastoa nähnyt metsäautotien verran.
    Mitä pitäisi tarkistaa, fordeihin pätee ihan samat asiat kuin muihin käytettyihin autoihin, jos kone ei kolise ja nesteet pysyy sisällä niin voisi olettaa että sillä ajelee vielä tovin.
    Mutta rehellisesti sanottuna itse en ole nähnyt vielään käytettyä autoa johon ei joutuisi jotain laittamaan jossain vaiheessa, sama pätee varmaan foordeihin.
    Vaikka nyt puhun omasta kulkupelistä niin en sorru kuitenkaan ylikehumaan tai sanomaan että tässä autoa vielä vuosiksi ilman mitään laittoa, koska se nyt olisi höpöpuhetta.

4. [Vee8]

[Vee8] 3rd gear

Kovia vekottimiahan nuo on. Ruoste on yksi mikä iskee takalaitaan, jos se on ehjä niin melko varmasti on muualtakin ehjä. Sitten tietty akselien nivelet, niitä kun on vähintään riittävästi. Jos neliveto on keppikäyttöinen niin taas yksi potentiaalinen sähkövika vähemmän. Omassa välillä sähkökytkentäinen kiukuttelee. Osat on kokolailla edullisia, tuo kun jakaa suuren osan osistaan F-sarjan pikkareiden kanssa ja niitä tunnetusti on maailmassa muutama.. Parhaiten ehkä kertoo että 3 kertaa oon omani laittanu myyntiin ja 3 kertaa tullu katumapäälle ja jättäny myymättä 8)

Kerro tästä muillekin!