Ford Consul/Granada

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rockin' Reptile, 3.12.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

     
  2. Sumu

    Sumu Gearhead

    jep
     
  3. Sumu

    Sumu Gearhead

    Hyvä idea! Löytyykö puuhaporukkaa ja aktiivisia nettisaitin tekijöitä/ylläpitäjiä!
     
  4. Sumu

    Sumu Gearhead

    Löytyykö täältä aktiivisia Consul/Granada heppuja?
     
  5. skyhigh

    skyhigh Gearhead

    Tiedä nyt niin aktiivisuudesta, mutta kahta granua koitetaan laittaa kuntoon. 73 mallin sedan laitetaan museoleimaan, ja 72 mallin coupe jotain ihan muuta.
     
  6. Sumu

    Sumu Gearhead

    skyhigh!
    Oletko katsonut yksityisviestisi?

    Oliko sulla muuten aikoinaan se viininpunainen Coupe?
    _________________
    Consul'73 V8

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Sumu 2004-04-26 21:42 ]</font>
     
  7. Rockin' Reptile

    Rockin' Reptile 1st gear

    Minä oon aktiivinen Consuli heppu, ja nyt pitää ottaa myynnistä pois tuo koska rupes taas kiinnostamaan. mutta eikö täällä oo muita aktiivisia ku minä ja Sumu?
     
  8. juhnis

    juhnis 3rd gear

    Olipa meidänkin perheessä muinoin Ford Consul 2000 L -72. Iskä osti sen muutaman vuoden vanhana ja se oli kuin pakasta. KÖLNissa valmistettu, hieno ja upea ajaa, tosin täysin karvalakki- ei edes ohjaustehostajaa! Mihin lie hopeanvärinen 4D sedan joutunut, myytiin se joskus 80- luvun puolivälissä täällä Tampereella.
     
  9. granada

    granada 1st gear

    Meikä laitto just vuodenvaihteessa seisoon -82 STW:n ja jos onni sois ja sais tallipaikan kesäkuun alusta niin sit... Tarkoitus laittaa pellit kondikseen, vaihtaa tekniikka kutoseks ja katto luukulliseen versioon ...kädet syyhyää jo :smile:
     
  10. jykä

    jykä 1st gear

    Ja minulla ois tekniikan vaihtajalle koneen ja laatikon hinnalla koko paketti:Granu 3.0gxl autom. 4d. 400e siinä ois toimiva tekniikka,hyvät jarrut,lisänä tietysti ohj.teh,kattoluukku,värilasit,sumuvalot ym mitä ei neekerimalleissa ole.Tarkotus ettiä capri tai jenkki.Ja tallin nurkassa myös 3kpl v6:sia 2.0 ja kaksi 2.3.
    jiihoo66@luukku.com
     
  11. Sumu

    Sumu Gearhead

  12. Sumu

    Sumu Gearhead

    Noniin! Alkaa näyttää jo toimivalta.
     
  13. Rockin' Reptile

    Rockin' Reptile 1st gear

    nonii, nyt kaikki vaan tuonne "clubin" sivuille ja liittymään. kyllä täällä suomessa varmaan on enemmänki ku 4, mk1/mk2 Granadan taikka Consulin omistajia.
     
  14. Slas

    Slas Gearhead

    Minä olen ollut välillä enemmän, välillä vähemmän aktiivinen mutta 2-ovinen Mk2-Granada on tallissa, hiukan vakiota pirteämmällä tekniikalla. kts. http://granada.damage.fi/
     
  15. [Vee8]

    [Vee8] 3rd gear

    Mikähän oli rekkari? Mulla oli -94-02 just tommonen hopeenvärinen 2000 L täyskarvalakki, sittemmin punanen 302/C4. Tätä nykyä Ähtäri/Pirkkala.

     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko kellään tietoa Ford Consulin katkojan kärkivälistä, venttiilien välyksistä ja muista säätöarvoista. Ostin vm. 73 Consul GT coupen ja autosta on kaikki kirjallisuus kadonnut. Alfamer tarjosi ranskan kielistä korjausopasta. Kielitaito ei riitä. 2 litranen V6 kone siinä on.
     
  17. tomimk

    tomimk 1st gear

    Ford Granada Coupe XL
    5,7 SBC v8
    - performer RPM
    - th200 FullRace kit
     
  18. skyhigh

    skyhigh Gearhead

    Valitettavasti ei ole saatavilla kyseisen koneen tietoja, mutta 2,6 V6 koneessa tälläisiä arvoja, ei luulisi ainakaan paljoa heittävän
    Katkojan kärkiväli 0.3-0.4
    Imuventtiili 0.35
    Pakoventtiili 0.40
    Sytytyksen ajoitus 6 astetta EYKK
    Niin, se meinas unohtua että oletko jo löytänyt tänne ?
    http://groups.msn.com/GranadaConsul/


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: skyhigh 2004-06-25 00:35 ]</font>
     
  19. Esso

    Esso Gearhead

    Näyttäis tallissa edelleen olevan projektina Consul
    Coupe 3000GT -73. Lasikuitu keulalla ,perällä ja ovilla.

    _________________
    Nou Hätä

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Esso 2004-07-01 16:54 ]</font>
     
  20. nokes

    nokes 1st gear

    Rocki´n reptilen consul=Upea!
    Itellä on 74 4d taunus vinyyli katol ja rundarilla:)Mut tekniikka uupuu.Eli olisko kellään ronskimpaa tekniikkaa myydä ku joku patalaiska 1.6?
     

Kerro tästä muillekin!