Ford Courier -60

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kaitsur, 22.1.2006.

  1. ET

    ET 1st gear

    Ikkunat on kylläkin laminoitua tummennettua lasia...
     
  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ok!Tummenettua kuiteskin...Sorry! 8)
     
  3. ET

    ET 1st gear

    Np. :) Oliskin pleksiä (tai polycarbonaattia(?)), eipä taitas olla kaikki neljä aukeevaa etusivuikkunaa halki. :-? Täytyy vaihtaa ne karkastuihin ja koettaa josko ne kestäis vähän paremmin.
     
  4. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Kato löysithän säkin tänne palstalle! Mä saisin ehkä hommattua edullisesti sulle karponaattia jos tarviit.
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kylla se vessa vaati jo Catsiltakin aika lailla motivaatiota. vankkuri tuli Porriin -80 luvun alkupuolella kun ''Huuhaa"' pelasti sen 2;en puun valista metrin korkeudelta :eek: Oliskohan ollu jossain lounais-suamessa :odroll: Saatto olla kyl -70 luvun puolellakin :odroll:
    Pikkusen oli hytti mutkalla, kojelauta toisesta paasta 5cm auki seinasta :-? En muista milla koneistolla oli tullessaan mut myohemmin ku oli kaverilla, niin oli 351W. Nii juu, siella(kin) tuli jokusen kerran oltuu alasti :rotfl:
     
  6. IROC-Z

    IROC-Z Gearhead

    Olenko nyt ihan hukassa,vai onko tää se mikä oli 90-luvun lopulla h-linnassa? siniset? liekit.. Teki aikamoisen vaikutuksen juuri kortin saaneeseen. :eek:
    -Onko vaan jotain legendaa,että hytin mutkalla olemisella ja Valtion Rautateillä joku yhteys?
     
  7. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Löytyykö halukkaita kertojia tälle...? Mikähän tempaus oli kyseessä?
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    [/quote]
    -Onko vaan jotain legendaa,että hytin mutkalla olemisella ja Valtion Rautateillä joku yhteys?[/quote]
    No tommosta VR juttua en oo kuullukkaan :odroll: Mettasta Huuhaa sen kavi ''pelastamassa''. Sita en tia et oliko vaan suhautettu sinne vai oliko junalla osuutta asiaan. Muistasin et se olis sen hakenut jostain varsinais- suamesta :-? Olisko ollu jossain Uki-Pyharanta-Idaho suunnalta, siella kuitenkaan ei kovin kauheesti oli junaratoja :rotfl:
     
  9. IROC-Z

    IROC-Z Gearhead

    Mettasta Huuhaa sen kavi ''pelastamassa''. Sita en tia et oliko vaan suhautettu sinne vai oliko junalla osuutta asiaan. Muistasin et se olis sen hakenut jostain varsinais- suamesta :-? Olisko ollu jossain Uki-Pyharanta-Idaho suunnalta, siella kuitenkaan ei kovin kauheesti oli junaratoja :rotfl:[/quote] No se tornihuhu mitä itte kuulin ko. autosta liitty just tonne rauma-ihode-pyhäjoki akselille. Pitää tarkistaa asia "isoilta pojilta" enne kun puhun lisää läpiä päähäni :odroll:
     
  10. ET

    ET 1st gear

    Tarviipi jutella aiheesta jahkakun nähdään naamatusten. Asia ei o ihan akuutti, alkaa näyttään siltä etten ehkä edes yritä saada Courieria ajoon vielä ens kesäkskään. Jyrkkä ehkä.
     
  11. ET

    ET 1st gear

    Sama kone, tai ainakin samanmoinen siinä edelleen on.
    JOS joskus ikinä enää ko autoon sisälle päädyt, niin pidäthän vaatteet päällä, pidäthän? :eek: Nykyään kun siinä autossa toi nudettaminen on rajotettu lähinnä muhun ja naispuoleisiin ;)
     
  12. ET

    ET 1st gear

    Ihan oot tallessa. '98 syksystä lähtien auto on ollu Hämeenlinnassa (lyhyttä, n puolen vuoden mansen visiittiä lukuunottamatta), ja on edelleenkin.
     
  13. eastwood

    eastwood 3rd gear

    läheltä liippas,ei ollut turussa mutta Kaarinassa oli :wink: oli kaksi kappaletta Courieria toinen -60 ja toinen -61.autot vielä samassa kaveri porukassa.
    FK-50:n matkassa on tullut silloin kuljettua mm.Räyskälän keikoilla ja muistan saaneeni jopa pahan laatuisen flunssa kun sammuin takapenkille ikkunan ollessa auki ja vettähän siellä oli takajalkatilan montussa nilkkoihin asti kun heräsin kylmissäni :rotfl: oli muuten Tammelan leirintäalueella tämä tapaus
     
  14. Simo

    Simo 1st gear

    Kun tuo auto aikanaan Ulvilaan tuli, niin se oli ajettu melko voimakkaasti kylkiedellä puuhun ja tuon puunkuvan lisäksi ei siinä muuta suurempaa muistaakseni ollut. Tekniikka taisi puuttua.
     
  15. ET

    ET 1st gear

    Ei muuten tainnu olla oikeet kilvet vaan ihan Catsin ite tekemät (CAT-51). V8 4/95 numerossa olleeseen juttuun jos perustat, niin kovin on oma tekeleen näkösetkin kilvet. Eikä autossa moisia ollu kun sen Catsilta ostin, vaan oli JYN-72, jotka nekin oon vaihtanu pois alkuperäsiin mustiin.
     
  16. Jonimac

    Jonimac Gearhead

  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Tuo kajaanissa valmistunu(ei chopattu)yksilö on esittelyssä yhessä kromi&poweri lehessä...
     
  18. xp

    xp Gearhead

    Custom Courier?
    V8:ssa oli joskus (n. 1985?) kuva 60 customoidusta fordista, takavalojen päälle asennettu 3 kpl putkenpätkiä/ puoli, louversseja kontin kannessa. Sama (kai) auto seisoi noin 1990 Hervannassa jonkun liikkeen pihalla. Olikohan tehty Courierista, vai liekkö tavallisesta sedanista?
     
  19. xp

    xp Gearhead

    Custom Courier?
    V8:ssa oli joskus (n. 1985?) kuva 60 customoidusta fordista, takavalojen päälle asennettu 3 kpl putkenpätkiä/ puoli, louversseja kontin kannessa. Sama (kai) auto seisoi noin 1990 Hervannassa jonkun liikkeen pihalla. Olikohan tehty Courierista, vai liekkö tavallisesta sedanista?
     
  20. härpätin

    härpätin 1st gear

    Oliko puu osunut kuskin oveen? Jos oli niin on varmaan sama laite johon olin joskus 80-luvun alussa asentamassa 428/C6 tekniikkaa paikalleen,ei kauan mennyt kun lähti kuskilta käsistä ja osu pahasti puuhun.Tekniikka muistaakseni myytiin pois erikseen.Auto oli sillon Ruskolla,Turun kupeessa.
     

Kerro tästä muillekin!