Ford Courier -60

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kaitsur, 22.1.2006.

  1. 455STW

    455STW Gearhead

  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Kaipa se on käypänen hinta tollaselle laitteelle. Aikas ovat hipleitä. Jospa tuo 30 vuotta seisonut laite tulee vielä joskus liikenteeseen. Ei niitä turhan usein näe.
     
  3. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  4. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    EIKÖS JOSSAIN SF-FILMISSÄ MENTY PUNAISELLA FARMARI COURIERILLA KEIKALLE,OLISKO OLLUT JUSSI RAITTISEN BÄNDI?
     
  5. Porvoonlankku

    Porvoonlankku 3rd gear

    Ainakin leffassa "Nuoruus vauhdissa" v.1961 Lasse Liemolan orkka pakkaa courieriin kamat ja poistuu keikkatöihin.
    Rami Sarmasto saa kilvanajopyöräksi muistaakseni AJS:n ja on siinä muutakin katseltavaa.
     
  6. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    JOO NÄINHÄN SE OLIKIN.
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  8. sbf

    sbf Gearhead

    En olis ikinä uskonu että suomessa on timantinhieno 60 country squire.
    Aiheutti aika perkeleen pahaa ostohalun oiretta.Oli ilmastoinnit, isolohko, automaatti ja kaikki tehostimet.
    Toivottavasti kukaan muu ei sitä osta niin mä voin säästää muutaman vuoden taatelia ja hakee sen turvaan.
     
  9. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Valkoinen? Joskus aika monta vuotta sitten oli Mobilistin kuvapalstalla kuva sellaisesta, otettu satamassa (Suomessa?). Kertaakaan en ole itse autoa nähnyt.
     
  10. sbf

    sbf Gearhead

    Jep, valkoinen.Tullu kuulemma uustuonnin alkuhuumassa eikä ikinä ole ollut suomikilvissä.
     
  11. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

  12. hot rod man

    hot rod man 3rd gear

    tääl meitin kylällä on yhdel neidolla kans tommonen kuriiri...
     
  13. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jaa näinkö on? Siis pariovinen '61 vaiko '60? Minkälainenhan peli lie kyseessä? Mulle ei tule mieleen minun kuusykkösen lisäksi kuin kolme Courier yksilöä. Punainen EX- vekkulipoikain laite, muuan huippusiisti vihreä ja yks haaleensininen projekti, joka oli taannoin Nettiautossa myynnissä. Kaippa niitä saattaa tallinperukoilla muitakin olla. Nyt tais tosin olla kommentti topikin mukaan eli '60 lie kyseessä?
     
  14. Pate

    Pate Gearhead

    Re:

    FK-50 siirtynyt Kajaanista etelän lämpöön Lietoon :) Kuva Kajaanista:



    [​IMG]
     
  15. jarkki86

    jarkki86 3rd gear

  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Pitikö se itellä tänne itkemmään alkaa ku ei keskustelu käy. Sinne meni tosiaan Fokkeri Viiskypä, van on se heleppoa kun ei joudu velkojen takia vankilaan... Tosin jäi mulle tuon kolmentonnin eestä ja kolmehan riittäis ''Vekkulipoikain'' kapineeseen On siitä vanhoja valokuviakin valmiiksi kaapissa... :rotfl: :soosoo: :argue: :webmaster:
     
  17. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

  18. starliner

    starliner Gearhead

    Thanks moottorinlohko linkistä. Ko. Courier saattas olla nähtävillä tulevana viikonloppuna Tampereen Swapin parkkiksella tai muuaalla lähitienoolla, eli tervetuloo renkaita potkimaan.
     
  19. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    kaverilla oli 2 kpl tuommoisia 70 luvunlopulla.
     
  20. hantta

    hantta Double Gearhead

    Fk- 50 tuli kivasti lähemmäsTurkua, josta aikoinaan lähti. Salon lähellä Perttelissä oli 80- luvulla myytävänä -60 courier, väriä en enää muista.

    Hantta
     

Kerro tästä muillekin!