Ford Duraspark, 460 kone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Cleve, 22.11.2018.

  1. Cleve

    Cleve Gearhead

    Moro,

    Kapine siis -86 F350 460 koneella.

    Mitenhän mahtaa olla, että toimiikohan tuo Malloryn jakaja 8556701C jossa puola kiinni, tuon orkkis duraspark syttyboxin kanssa?

    Sillä mietin kun on joutilaana tuollainen jakaja ja liekkö tuo orkkis jakaja lähtee irti kuinka ehjänä kun on meinaan sitten juminut paikalleen ja tuo puolakin tarvisi vaihtaa kun on mallia originaal. Samalla tietty tulpat&johdot.
     
  2. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    Kyllähän tuo jakaja nyt toimii, mutta ei se nyt erityisen hyvä ole.
    Itselle tämä tuli vastaan kun kone tuli rakennettua uusiksi niin ei tunnu riittävän "säädettävyys".

    Muistat vaan vaihtaa puolan johdon kun alkuperäises on vastus matkan varrella.

    Hiosin kesällä limppui yms. että sain liikettä hieman lisää, mutta maks mekaaninen ennakko minkä antaa on +14°(Olisko alkuun ollut ennen hiomisia yms. noin 10° asteen luokkaa) jos oikein muistan :confused:, mikä on monesti turhan vähän.. Tottahan jousia yms. saa helpolla kun on HEI jakaja ja itsekin joutusin jouset vaihtamaan jäykempiin kun oli herkässä mekaaninen ennakko. Joskus ehkä uusi paremmilla spekseillä tulee vaihdettua.. Ensinnäkin tuommoinen punainen mötkylä pomppaa silmään aika pahasti muuten rauhallisen värisest konehuoneest :oops:
    Käsittääkseni durat on ihan hyviä normaalikäytös ?

    Oma kampe siis -69 460.

    - Jussi
     
    Muokattu: 22.11.2018

Kerro tästä muillekin!