Ford E-series

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja leemu, 25.7.2018.

  1. leemu

    leemu Gearhead

    Minkälaisia kokemuksia löytyy E-sarjasta?
    Haulla ei äkkiseltään löytynyt mitään järjellistä.
    Olen katsellut vaneja jonkun aikaa sivusilmällä, mutta jotenkin saattaisi kiinnostaa Fordikin. Erityisesti -75-91 valmistettu kolmas sukupolvi.
    Diesel pitäisi tietty olla, onkos tuossa vapari-natikassa muuta ihmeellistä kuin kavitaatio hommat? Sekin ilmeisesti on pahimmillaan juuri näissä vanhoissa esikammio-koneissa?
     
  2. Mercury

    Mercury Gearhead

    Otat auton ja ajelet pois!
    Nyt alla eka vani,2000 E350 7.3 PowerStroke
    Kokemusta on 6.9 ja 7.3 vapareista pickupissa,7.3 herkempi syöpymään kun porattu seinämät ohueksi..Hehkuista nuukia ja virtaa pitää olla..
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  3. leemu

    leemu Gearhead

    Kyllähän se hiukan polttelisi tuollainen uudempi powerstrokekin ajoautoksi. Vanhemman mallin muotoilu, tai paremminkin sen puuttuminen:lol: miellyttää kyllä enemmän omaa silmää. Vaan kyllä se alkaa olla tunnustettava tosiasia, että aika lienee ajanut jo ohi kanttimalleista noinniinkuin työkäytön osalta:odconfused:

    Nettiauto-ketjussa jo huutelinkin apumiehen turvatyynyn perään. Tietääkö kukaan, onko millään konstin poiskytkettävissä?
     
  4. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Saa muuten härskin näkösiä korottamalla ja lyömällä jotkut 35" alle :D
     
  5. Mercury

    Mercury Gearhead

    Tutkin hieman jekkifoorumeja..
    Näyttää siltä että vasta 05-06 olisi airbagille katkaisija..
    Tietysti koko systeemin saa kiinni esim.sulakkeen poistamalla..

    Todetaan vielä leemulle että FoMoCo on sitten työkonemaisempi ajoltaan
    kuin esim.KenraaliMoottori..
     
  6. leemu

    leemu Gearhead

    Kiitos vaivannäöstä.
    Onhan noita vastusvirityksiä tehty maailman sivu..
    Eli otetaan bägistä pistoke irti ja sopiva vastus johdon päähän, systeemi luulee bägin olevan kiinni ja loput järjestelmät toimivat normaalisti.

    Täytynee käydä koeponnistamassa moista jossain välissä.
    Kyllämaar se kuitenkin pehmoisempaa kyytiä antaa versus eurooppalaiset tavara-autot?
     

Kerro tästä muillekin!