Ford Escortin "tuunaus" ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Anonymous, 16.11.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Miten saa escorttiin lisää tehoa ja kauneutta ?? :pinup:
     
  2. MustangSally

    MustangSally Gearhead

  3. heke

    heke 1st gear

  4. HEMI

    HEMI 1st gear

    No tää on trolli kun ei edes vuosimallia sano :-?

    :eek: parhaammillaan ne tuottaa 600-900heppaa
    :rotfl: nyt meinas menna murot vääräänkurkkuun :lol:

    Huoltsikkabensalla ja vakiokamoilla tommoset saa kyllä unohtaa :odroll: Tai no mä en oo nähny enkä kuullu tollasista 900hp cossu eskoissta tai sierroista (varsinkaan kadulla olevista) kisapadat on sitten erikseen :-?

    Ulkonäkö: en kommentoi
     
  5. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    mä ajan ton escon kymijokeen, siinä on se "tuning" eli säätö, ihan hyvä talviauto, kylmä kun siperia :soosoo:
     
  6. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Siinä ei termari sillon pelaa jos lämmöt ei nouse. Eilen kaivoin lumikasasta talviauton monen viikon seisottamisen jälkeen ja 10min tyhjäkäyntiä ja sisällä alko olla jo kunnolla lämmin.
     
  7. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    on näitä muutkin kylmäksi valittaneet, sillä en ihan termarivikaan kallistuisi, tääkin lämpenee tyhjäkäytettäessä kyllä, no voi tää auto olla sen termarin hintanen, makso nääs alle satkun, mutta töihin pääsee ja jopa takaisin tällä, keväällä sitten usa tekniikkaa alle...
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    kisapadassakin 550hp on 6A sulake jopa RS500 lohkolla....kysyppäs vaikka Sarlinilta :rotfl:
    Vakiopadasta saa pikkutöillä 300 mutta enempää ei kannata hakea kun ei se tahdo pysyä nipussa kadulla...joten aidosti ei pelota mitkään cossut.
     
  9. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    749hv on kovin escort cosworth mikä tästä maasta löytyy. päälle on sitten vielä ilokaasu setti mutta eipä se oo varsinaista tehoa enään.

    450-650hv vehkeitä on sitten jo 10 sormijärjestelmällä laskettavissa mutta ei tartte kyllä toiselle kierrokselle mennä. sierroja ja escortteja siis.

    alle 500hv ne virittyy vielä "aika" kiltisti mutta sen jälkeen tosiaan alkaa menee jo niin hiperf moottoreiksi että niitä ei tosiaan joka esson baarissa ole.
     
  10. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Ahaa, siis ilokaasun lisäpotkua ei lasketa oikeaksi voimaksi? Siitäkään huolimatta että se saattaa pudottaa varttimailin ajasta sekunnin...?
     
  11. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    No tämä on mun mielipide. itte pidän ilokaasua vaan ittensä huijaamisena koska ei se teho oo kokoaikaa käytössä jos ahdetaan niin sitten ahdetaan oikeesti.
     
  12. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Ei oo koko aika käytössä, ei, mutta eipä sitä muutenkaan ole tapana ajella jatkuvasti kaasu pohjassa. Vai onko??

    No joo... mun mielestä ilokaasut on pop, jos vaikka varttimailia tykkää ajella, kun se kaasu kuitenkin riittää sen lähdön ajaksi, yleensä useampaankin lähtöön. Se, joka kaasut autoonsa laittaa, varmaan tietää mistä on kyse, ja turha sitä on muiden naureskella. Mun miälipide :D
     

Kerro tästä muillekin!