Ford Explorer

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Driver81, 18.8.2007.

  1. Driver81

    Driver81 2nd gear

    Uudesta korimallista käyttökokemuksia. Onko tyyppivikoja, kalliitkin huollot, vakuutukset missä hinnoissa?

    Kaveri harkitsemassa hankkimista niin onko miinoja tiedossa?
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    4.0 sohc:n jakopään kiristin on "mukava" harmi.
     
  3. paukke

    paukke 1st gear

    kaverin fordissa ollu jo kohta vuoden käyntiongelmia. Ollu parhaillaan 1.5 kk korjaamolla eikä muka vikaa löydy.
     
  4. Hepuli69

    Hepuli69 1st gear

    Mulla on kyllä vanhalla korimallilla Voortti, niin etten siihen uuteen korimalliin osaa mitään kommentoida. Mutta minkäänlaisia pulmia ei o moottorin tai muunkaan kanssa ollu! Tosi tosi tyytyväinen olen ollu!! No tietysti se oli ehkä "ongelma", kun halus kaikenlaisia lisäjuttuja kiesiinsä, eikä niitä ihan joka puodista löytyny... :)
     
  5. Hepuli69

    Hepuli69 1st gear

    Ai niin...huollosta piti vielä...viimeksi huollatin varmaan seudun kalleimmassa paikassa ja tehtiin täyshuolto. Hintaa tais tulla vähän reilu tonni, oisko ollu 1100 tai jotain.
     
  6. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Mitäs nuo neljä litraset muuten vie sadalla?
     
  7. Hepuli69

    Hepuli69 1st gear

    Meillä tuntuu kuluvan 11-15 litraa satasella. Riippuen siitä, ajanko minä vai mun miäs... :lol:
     

Kerro tästä muillekin!