FORD F-250 97-> tekeekö moisella mitään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja aapee82, 17.2.2006.

  1. aapee82

    aapee82 1st gear

    Onko kokemusta moisista..olen mietiskellyt 97->mallia..
    tekeekö moisella laitteella mitään...onko kokemuksia kyseisistä...
    miten tekniikka kestää...pystyykö itse huoltamaan...osien hinnat yms..? :-?
     
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Vastaan nyt jotakin kun semmoisen kerran omistan, yleinen mielipide lienee on etta jos se on "vanhaa" korimallia oleva -97 niin sitten silla tekee jotakin, varsinkin jos puhutaan nelivedoista. Tekniikka kestaa "mita vaan". Pystyy niita huoltamaankin, tosin ne ei paljon huoltoa tarvii. Osat on ainakin jenkeissa halpoja, paitsi dieselmoottorin jotkut osat. Bensakone vaan ei tahdo menna alle 20 litran sadalla, diesel menee 12 litralla. Kokemusta on molemmista. Silleen.
     
  3. aapee82

    aapee82 1st gear

  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  5. finmower

    finmower 1st gear

    Mulla on tuollaanen -01 paripyöräänen ollu toistavuotta, ja sillei oo tehty ku töitä, 3500 kilon kärry peräs melkein aina. Hyvä ajaa ja luja peli. Eihän se muuten olisi USAn myydyin pikuppi ties monentenako vuotena taas. Jos olet itte käynyt sillä mantereella olet varmaan nähnyt mtä merkkiä on valtaosa pikupeista. Yhtä luja Navistaari diesel ku vanhemmiski, on vaan cooleri turbon lisäksi.
     
  6. Pehajutteri

    Pehajutteri 1st gear

    Varaosat kiven alla

    Öljypohja pitäisi löytää Power Strokeen (F350), sekä julkisivun ehostamiseen karjarautaa ja valoja. Suomestakin jo luulisi jotakin löytyvän, joten osaatteko opastaa alan mestoihin? Bittiavaruudesta en ole kotimaista, "kaikkea" maahantuovaa yrittäjää vielä bongannut...
     

Kerro tästä muillekin!