Ford F-350 laatikosta kuuluu kolinaa kun vaihde päällä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lettumika, 14.11.2010.

  1. lettumika

    lettumika 1st gear

    Rupesi tänään kuulumaan Fordista kolinaa kun auto on lämmin ja vaide päällä. Ei kuulu kun on Parkilla. Tyhjäkäynnillä sellainen rauhallinen klonk klonk, liikkeessäkin olen kuulevinani muiden moottorin äänen alta.
    Onko kellään moisesta kokemusta?
     
  2. sbf

    sbf Gearhead

    Oleks varmistanu ettei savupiippu tai muu osa kolise.Vaihdepäällä moottorivaihteistopaketti muuttaa pikkusen asentoaan.
     
  3. lettumika

    lettumika 1st gear

  4. Erska

    Erska Gearhead

    Mulla oli vastaavaa ongelmaa Dodgeni kanssa. Mulla lähdössä tärisi auto pahasti ja meni tosi nopeasti kartaanin kannatinlaakeri paskaksi, repesi kumista irti.

    Syynä oli tuo sininen tavara joka oli jumiutunut ja liuku ei liikkunut ollenkaan.

    Viilasin vähän sinistä paskaa pois, tein rasvanipan ja ruuttasin paskan täyteen vaseliinia. Hyvin toiminut tähän päivään asti, eikä tunnu vaativan kovin usein rasvausta. Pysyy soosit pitkään sisällä.

    Suosittelen! 8)

    Nimim: 2 kertaa kannatinlaakerin vaihtanut...
     

Kerro tästä muillekin!