Ford F150 4WD 1989 302

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja FEXI, 8.2.2019.

  1. FEXI

    FEXI 1st gear

    Jos teen 2" korotuksen jousitukseen, täytyykö ohjauksen vivustoon ja heiluri etuakselin tuentaan tehdä muutoksia.
     
  2. KajS

    KajS Gearhead

    Varmaan pitää. Se selviää korotuksen jälkeen. Ohjauskulmat voi mennä aika jänniksi.
    Minulla ei ole korotuksesta kokemusta, madalluksesta kylläkin. Radikaalit muutokset in ride height aiheuttavat ilmiöitä kuten bump steer. Camber voi lisääntyä tai kadota ymym.
     
  3. FEXI

    FEXI 1st gear

    Laitettiin erään 4x4 osia myyvän liikkeen suosituksesta 1,5 tuuman korotus. Ohjauskulmat saatiin säädettyä kohdalleen ilman tukivarsien vaihtoa.
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!