Ford f250 lisävalot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Masa95, 3.11.2017.

  1. Jsp

    Jsp Gearhead

    Ei oo mulla ollu mitään ongelmia tuolla kytkennällä. Olet varmaan itse niin poropeukalo ettet osaa kytkee niin on paloriski. Sun tapauksessa kannattaa jättää kytkennät "asentajalle"
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu ei siinä paljon menetä jos satasen sunny tai tonnin taunus palaa :D

    Mennään me "asentajat" releen kanssa.
     
  3. Jsp

    Jsp Gearhead

    Mitenkä siinä satasen sunnyt ja tonnin taunukset palaa jos sulake napsahtaa ennen mitään vaaratilannetta?
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Bongaa lainauksista sana "sulake".
     
  5. Jsp

    Jsp Gearhead

    WAU GOTTEM. Ei käyny sellanen maalaisjärki mielessä että se on itsestäänselvyys että sulake tulee sähkölaitteissa aina väliin?
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei tullut kun sinä olit kirjoittajana.

    Rele kyllä voi olla toisille haastava potikka.
     
  7. Jsp

    Jsp Gearhead

    Mulla 50 vuotta ollu taunuksessa johto akulta suoraan sulakeboxiin jossa sulakkeella johot lisävaloille. Millon meinasit että syttyy tuleen? Toisen 50 vuoden päästä?
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hyvä se on jälkikäteen sulaketta mainostaa.

    Voi sulla olla tömäkkä kytkinkin mikä virtaa kestää, tai todennäköisesti vaatimattomat lisävalot jotka ei juuri virtaa syö.


    Kuitenkin tanen laturi varmaan tykkäisi muiden vimpaimen ohella kun rele vähän pehmentäs wirtapiikkiä.


    Mut hei kukin tyylillään!
     
  9. Jsp

    Jsp Gearhead

    Noh pitää muistaa että on tuollanen teini kyseessä niin pakko erikseen sitten näköjään mainita.
     
  10. Jsp

    Jsp Gearhead

    Kyllä ennenvanhaan kytkimet oli kunnon mötiköitä jotka kesti. Nykyiset mätänetin kytkimet on muovileluja. Tinakaan ei ole enää nykyisin tinaa vaan jotain paskamössöä.
     
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mulla omassa autossa on tehtaan jäljiltö pitkät ilman sulaketta.

    Traktorissa myös nolla sulaketta.
     
  12. Jsp

    Jsp Gearhead

    Näin teet lisävalot: Heität pickupin lavalle aggregaatin ja kytket siihen isot työvalot. Sit vejät ne työvalot keulaan nippusiteillä kiinni.

    Roadkill tested.
     
    Jussi289 ja sdfsd tykkäävät tästä.
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tavallaan joo toimivaa. Mulla oli veneessä rantautumisvalona pimeitä iltoja varten 500W työvalohalogeeni. Sama toimi hyvin yöllä koirankusetusvalona, sillon ku sattu tartteen. Ajohytin katolla kun se oli, niin rannssa pysty käveleen ihan hyvin 100m päässäkin.
     
    Jsp tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!