Ford Homo hihamerkki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja petu54, 8.3.2007.

  1. petu54

    petu54 2nd gear

    Tuollaisia hihamerkkejä tehtiin kaiketi 30 kpl:tta. Pystyttäiskö tässä listaamaan kaikki kyseisen hihamerkin omistajat. Itse omistan yllättäen yhden.
     
  2. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Mulla on myös moinen jostain syystä :rotfl: Tosin päähineessä :eek: .
     
  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Iizalmesta löytyy ainakin yksi.
     
  4. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Täällä Sherwoodissa yksi 1kpl :D (Tätä ette ehkä ikinä olisi arvanneet :rotfl: )

    Meikä myi aikoinaan henk. koht. viimeisen jäljellä olleen kappaleen Petterssonin Kimille.
     
  5. pervert

    pervert Gearhead

    Hahaa...mulla onkin kaks (2) kpl:tta "kulttimaineeseen" noussutta hihamerkkiä. Olenko siis tuplahomo...? :oops:
     
  6. petu54

    petu54 2nd gear

    Mopella kotkasta on kuulemma myös kyseinen hihamerkki. säilyttänyt sitä itsensä kanssa kaikki nämä vuodet kaapissa. :oops:
     
  7. BIRDFLYER

    BIRDFLYER 3rd gear

    Multa löytyy, pidän myöskin kaapissa... Velivainaalla oli tietty myös yksi.
     
  8. buick1955

    buick1955 Gearhead

    Eikös yksi ylpeä merkinkantaja ole Buddy Holly!
     
  9. petu54

    petu54 2nd gear

    Just tossa mietin muutama päivä sitten , että onko noBuddyllä merkkiä. Mun mielestä ei ole. ehkä. vissii. Tai sitte on. :eek:
     
  10. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Ootas Petu, mä voin huutaa ikkunasta ja kysästä! Eiku heppu taitaakin olla töissä, kun ei Hiasee näy aidan takaa... :lol:
     
  11. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Löytyy yksi liiveistä ja toinen seinältä lasin alta kera Ford Bitch -merkin.
    Näistä ei kai kukaan ole sen kummemmin kirjaa pitänyt. Muistaakseni Fiskikselläkin on sellainen, vaikkei kuitenkaan myönnä.
    Manolla ja Konalla löytyy myös. Sherwoodista saattaa löytyä vielä toinenkin, nimittäin Varstalta.
     
  12. pässi

    pässi 3rd gear

    Mulla on kanssa sellanen! Hähää! :eek:
     
  13. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Vannomaan en mene, mutta olikohan Aitomäen Autoholisti Billyllä yks. Oliko peräti viimonen jäljellä oleva.
     
  14. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Ei, koska mä myin vihoviimeisen Petterssonin Kimille

    EDIT: Nimi korjattu oikeaksi
     
  15. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Jos ihan tarkkoja ollaan, niin viimeistä kappaletta ei myyty minnekään.
     
  16. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Ei olla. Mikä on viimeinen kappale? Onko rehtiä myyjää kusetettu? Sitä paitsi ton Kimin sukunimi olikin Pettersson. Totuus ei pala lättäpään pakoputken liekeissäkään. Nimittäin viimeinen kerholla myyntimerkeissä ollut FH-kaarimerkki myytiin silloin Ameriiikan Kaar Shoussa Kimille. Sä olit vetänyt välistä tuon jo aiemmin. Hallelujah, Jesus olkoon todistajani.
     
  17. petu54

    petu54 2nd gear

    Blomroosilla on muuten merkki myös. Itse taisin ostaa merkin kouvolan amerikanautonäyttelystä. Olikohan juuri siitä näyttelystä , jonka mainosjulisteessa luki että HEINOJA autoja :rotfl:
     
  18. pässi

    pässi 3rd gear

    Tietääkseni kyseessä on legendaarinen yhden päivän näyttely, jonka mie itte ja Helminen pantiin kasaan, muistaakseni Car, bike&rock show. Siis Kouvolan jäähallissa oliko vissii 1999 tai jotain.

    En ees itte muista, meni niin perseelleen koko homma, siis taloudellisesti, ei muuten. Olen sulkenut sen mielestäni poeis. Kaikilla oli vissii ihan mukavaa. :eek: Ainakin kännissä olivat. :eek: Itte maksoin ulosottoja monta vuotta. Mutta sehän on toisarvoista. Pääasia että oli kivaa.

    Oli kai siellä sitte fordhomojakin ketkä nuita merkkejä vastuuttomasti antelivat kaikenmaailman homostelijoille, en tiiä kun en muista. Olin vissii ittekin aika sekaisin. Kertokaa joku jos muistatte. :eek:

    Ja se HEINOJA AUTOJA tai jotain oli tomeran kraafikkomme Space Manin aikaansaannos, huomasin sen ennenkun julisteet painettiin, mutta totesimme moisen kirjoitusvirheen vain nostavan näyttelyn tasoa. Olimme oikeassa. Näinkin monen vuoden jälkeen joku muistaa sen HEINOSTI!!!

    Joten kannattaa syyä sieniä! :eek: Senkin homot. :eek:
     
  19. petu54

    petu54 2nd gear

    Mun pikaisten laskelmien mukaan olisi vielä 11 hihamerkkiä hukassa. Eli loputkin pois kaapista ja tunnustamaan.
     
  20. buick1955

    buick1955 Gearhead

    Petu vanha homobongari :lol: :lol:
     

Kerro tästä muillekin!