Ford Homo hihamerkki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja petu54, 8.3.2007.

  1. petu54

    petu54 2nd gear

    Mikään ei ole kauniimpaa, kuin kahden raavaan miehen rakkaus :poff:
     
  2. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Pidetään miehen nimi visusti salassa, mutta taisipa eräs Petun tyyliä matkivalla kampauksella varustettu, näyttelyissä huoltoasemasomistuksen kera rodi- ja kustomkulttuurilehtiä kauppaileva straippariherra mainita omaavansa moisen merkin... :wink: :rotfl:
     
  3. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Tampereella HRRS:ssä oli KorpelaRacingin päämestarin kanssa sanalla ja kertoi tuokin ko. varusesineen omistavansa.

    Tuli puheeksi, kun näin friikkiständillä sohvan kulmalla roikkumassa ruskean kulahtaneen nahkarotsin, jossa tuo maanmainio kulttiesine ylpeänä poseerasi. Ei ollut Korpelan rotsi, vaan... Niin, kenen ?
     
  4. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Tais olla juizen rotsi, ainakin jos oli straipattu
     
  5. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Ei kai Juizella ruskeeta rotsia ole???
     
  6. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Kuvia esiin... :lol:
    Josko omistaja ilmoittautuisi?
     
  7. pervert

    pervert Gearhead

    Nahkasohva oli ruskee (kuten myös kalsarit takaa), mut rotsi on musta (kuten tapolan makkara)...joo, mun rotsi se oli siinä roikkumassa. Olen ylpeänä kantanut merkkiä hihassani siitä asti kun minulle sellainen myytiin, ja omalta osaltani levittänyt Fordhomouden iloista sanomaa... :oops:
     
  8. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Myös niitä julkaisukelvottomia... :oops:
     
  9. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    täs siis sinipohjanen hihamerkki = homo :)
    mulla tallessa vihreepohjane = hedero siis oon ?

    ihmetouhuu tää ford homottelu.
     
  10. petu54

    petu54 2nd gear

    Joku osaava vois laittaa kuvan oikeasta FordHomo hihamerkistä.
     
  11. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Laitapa Y-muumio mulle kunnon kuva siitä vitriiniin hermeettisesti pakatusta originaalikappaleesta, joka sulla on siellä kaikkien Y-blokien keskellä.

    Laitan kerhon sivuille petu54:n ja muidenkin ihmeteltäväksi :eek:
     
  12. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Kas tässä

    [​IMG]
     
  13. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Ja vastaan vielä vaikkei kysytäkään, niin on myös meikän toimesta teetetty 10 kpl FORD HORO merkkejä...
     
  14. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    joo oooo , mistä lie mokoma nimitys lähtöisin ?

    Kuinka moni "ford homo " on oikeesti homppeli ?

    Uskaltaako kukaan tunnustaa ?

    I laav my :pinup: forever
     
  15. Fastback

    Fastback Gearhead

    Kyl mää ainakin oon ihan oikeesti homogeeninen ford homo. Seksuaalinen suuntaus on sitten taas ihan päinvastoin... Erittäin homogeeninen eli tasalaatuinen Hetero isolla peniks... eikun hoolla :rotfl:
     
  16. MuscTor

    MuscTor Gearhead

  17. T&C

    T&C Gearhead

    Special Jussilta löytyy kaksi hihamerkkiä Haminasta
     
  18. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Tuollaisia en ole nähnytkään. :eek: :eek: :eek:
     
  19. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    ...mul on tollanen erään ryyppyillan tuloksena.
     
  20. petu54

    petu54 2nd gear

    23 merkkiä löytänyt omistajan tän keskustelin ansiosta. vielä 7 hukassa :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!