Ford Homo hihamerkki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja petu54, 8.3.2007.

  1. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Heips,

    Tuotakaan luonnonihmettä ei okuläärieni eteen ole livenä zoomautunut... Olisko mahdollista saada kuva moisesta natsasta myös ?
     
  2. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Löytyy,on tallessa mut irrallaan kun takki missä se ol kiinni "hävis" vanhuuttaan.
     
  3. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Vaikeusaste on suurempi, itselle kun en jättänyt yhtään... mutta kun kovasti pinnistän niin nää meni jakoon olutta/viinaksia vastaan -06 Rokkijamboreessa enemmän tai vähemmän Roketsuvoorumporukalle...

    -Hesassa (Bitch-Sadulla) on 1 kpl
    -Hyvinkäällä (Lord mr ford & vaimo) 2 kpl
    -Kuopiossa 1 kpl
    -Tampereen suunnassa ainakin 2 kpl
    -Kokkolassa 1 kpl
    -Porissa 1 kpl

    Mihinköhän ne kaksi meni...? No, paikkailen juttua sitä mukaa kun muisti palautuu...
     
  4. hellfire

    hellfire 1st gear

    minä olen ford homo. pari kertaa olen maistanut pilaantunutta persikkaa ja se siitä. tää juttu täytyy ymmärtää ennenkun alkaa kyselee :wc: och samma på svenska.
     
  5. platuart

    platuart Gearhead

    Okei, tullaan ny sit komerosta....

    Mullakin on yks niistä ja ihan neitsyt vielä! :eek:

    PLATU
    www.platuart.com
     
  6. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Mähän taisin potkia sua varovasti sieltä komerosta jo tuolla edellisellä sivulla, niin ettei kukaan vaan missään nimessä olis tunnistanut... :wink: Vai on sulla vielä ihan korkkaamaton... :eek:
     
  7. petu54

    petu54 2nd gear

    1. Petu
    2. Juize x2
    4. Moppe
    5. Antti B
    6. Seppo K
    7. Faikku 66
    8. Fordhomo
    9. Kim P
    10.Birdflyer
    11.Timppa T r.i.p.
    12.Buddy
    13.Y-freak x2
    15.Fiskis
    16.Mano
    17.Kona
    18.Pässi
    19."Aitomäen ah" Billy
    20.Platu
    21.Jussi J x2
    23.Korpelaracing päämestari
    24.Varsta
     
  8. Fiskis

    Fiskis Gearhead

    Voi, voi, toki myönnän että minulla on sellainen merkki, mutten myönnä, että olisin ostanut/maksanut sitä. Muistan saaneeni sen kunnianosoituksena kyseenalaisten ansioitteni vuoksi.
     
  9. petu54

    petu54 2nd gear

    Seitsemän pientä kaappihomoa vielä tulematta kaapista ulos. Nyt kaikki muistelemaan, minne merkit menneet. Alunperinhän näitä merkkejä on tehty 30 kappaletta.
     
  10. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Yllättävää ettei Futurage ollut nimilistassa??? :eek:
     
  11. Vapiti

    Vapiti 1st gear

    Tullaan ulos kaapista. Eli niinkuin yfreak57 muisteli, niin meikäläisellä on yksi näistä merkeistä. Muuton jäljiltä (5 vuotta sitten) tarkat koordinaatit epäselvät, mutta tallella on.
     
  12. petu54

    petu54 2nd gear

    Varsta on varmaan sama kuin Vapiti. Korjatkaa jos olen väärässä. Eli nimi listaan. Mutta kuka on Futurage. onko sekin sama jätkä? Lisään senkin, kun saan ensin jonkin tolkun näistä. :eek:
     
  13. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Futurage= Ville Sievers
     
  14. Fo697488

    Fo697488 1st gear

    Sallithan petu54 hiukkasen hjumoria :)

    Varsta=vanhastaan riihipuinnissa käytetty puinen työväline
    Vapiti=kanadanhirvi

    T: Fo697488
     
  15. Fo697488

    Fo697488 1st gear

    Äskeinen tietysti nimimerkkejä halveksumatta !!!!!
     
  16. Vapiti

    Vapiti 1st gear

    Kyllä, tunnustan, olen puinen työväline.
     
  17. petu54

    petu54 2nd gear

    Onko Sieversillä tota hihamerkkiä?. Ku en ole huomannut, että olisi sitä missään pitänyt. Ja loput myös ilmoittautukaa, ni saadaan kaikki pois kaapista. Se on nykyään muotia se kaapista ulos tulo :wink:
     
  18. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Futuragella ei tietääkseni moista ole, koska se oli silloin (kin) hinkkaamassa jotain stroukkeria, kun noita merkkejä oli vielä myynnissä. Kyllähän se sellaisen ansaitsisi, mutta kun ei niin ei... Ensi kesänä Alastarolla voitaisiin pitää jonkinlainen FordHomo- merkattujen ihmisten kokoontuminen ja laskea uudelleen nuo merkit. Ja panna uudelleen jakoon, jos joku ei kehtaa moista ylpeydellä kantaa :rotfl: :rotfl: .
     
  19. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Ok.
    Tuli vaan mieleen kun ko. herra on kuitenkin pitkän linjan Fordhomostelija.
     
  20. amanda

    amanda 1st gear

    Olisiko joku niin ystävällinen ja myisi oman Ford-homo merkkinsä minulle???
    Menee hyvään tarkoitukseen lahjaksi :poff:

    :pinup: anelee kontallaan :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!