Ford-homot, olds-homot yms...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja makke, 30.10.2003.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. makke

    makke 1st gear

    Niin munkin puupää on sekaisin!

    Kuten sanottu, se on tiedetty koko ajan, että kyse ei ole seksuaalisuudesta (ihan mun ekasta viestistä lähtien). piste!

    Joten... keskustelu jatkukoon ilman mitään viittauksia seksuaalisuuteen, koska se on tiedostettu että siitä ei ole ollut kyse!

    Jos ihmettelit mun paria edellistä viestiäni, niin tarkoitukseni oli laittaa huumoria mukaan enemmän kuin tähän asti on ollut! (koitin hymiöillä viestittää ajatuksiani)
     
  2. Bitch

    Bitch Gearhead

    Nou hätä!

    :grin:
     
  3. makke

    makke 1st gear

    Ei hitossa, kysymys ei ollut provoilusta, ei sitten vähääkään, jos joku lukija sen käsityksen on saanut, niin voi voi!

    Vähimmissä määrin ainakaan minä olen ollut provosoimassa, miksi sen tekisin onhan nimimerkki ford-homo ystäväni!!!!

    Ja toivon, että keskustelu pysyy aisoissa ja muistetaan, että KYSE EI OLE PROVOSOINNISTA

    _________________
    -Makke-
    autoharrastusta...
    http://www.makkesgarage.com

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: makke 2003-10-31 12:16 ]</font>
     
  4. luppes

    luppes 1st gear

    Niin Ja sitten on nämä Stocki Homot !
    Eli Stock - ryhmän kiihdyttäjistä on jo
    toistakymmentä vuotta puhuttu Stokki Homoista
    eli vapaasti suomennettu vakio/perus homot, kaiken pahan alku ?
    No oikeesti nämä kaverit tykkää vaan niin homosti ajaa kilpaa Stockereilla.
     
  5. yfreak57

    yfreak57 Gearhead


    Hei, mullakin on seinällä Bitch-merkki!!!
    Ja miten sä voit mut kumoon ajaa, kun sä et kuitenkaan oo ajokunnossa ja mä istun takapenkillä kyydissä!!!
     
  6. mercuryblues

    mercuryblues 1st gear

    Hymy perseeseen poijjaat!

    Kerrankin tuolla ruotsinmaalla yrittivät ruotsalaiset pitkätukkanahkaliivipuukenkärakkarit udella nahkaliiveissäni olevan FORD HOMO merkin "todellista tarkoitusta". Tämä tapahtui kirkkaassa päivänvalossa Powerin markkina-alueella eikä missään Blue Öyster Baarissa iltahämärissä.

    Eivät myöskään tarhan tädit tieneet mitä sanoa hakiessani poikaani päivähoidosta ollessani sonnustautunut noihin jenkki jees vetimiin.

    Tarkoituksenamme olikin aikoinaan vain: Mieti sitä jyyrä mitähän se voisi tarkoittaa! :smile:
     
  7. makke

    makke 1st gear

    Kyllähän mäkin käytän esim. sanontaa: "se kulkee ihan homona" ja varmasti kuulija ymmärtää mitä tarkoitan.
    Näin mäkin olen funtsinut näiden x-homo nimitysten viittaavan juuri normaalia parempaan tai ylempään tms.
    Mutta kun en ollut varma, niin ajattelinpa kysäistä.
    Olis vaan tarvinnut kysyä varmistus Masulta tiistaina kun Makke's Garagessa vieraili jälleen kerran. Mutta muista sit aina noita kun juttua riittää muutenkin!
     
  8. Bitch

    Bitch Gearhead

    Sit varmaan täytyy juoda kumoon..
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mun vitsinvääntö on tänään niin huonoa et mä lopetan tähän. Kiitos ja anteeksi. :smile: Kyl sen ymmärsi et se ei provo ollut se kyssäri mut toi mun heitto oli. En provoile enää. :smile:
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest


    Ei kaiken pahan alku vaan "Pro-äijien" hyväntahtoista(?) halveksuntaa/vähensyntää/ymmärtämättömyyttä Stock-luokan ajajia ja heidän luokka-entisiasmiaan kohtaan.
     
  11. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    ...ja helposti. :wink:
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tiivistelmä:

    XXXX-Homo

    On se sitten Foordi, Odlsi, Vaukxi, Stockki jne. Tarkoittaa asialleen järkähtämättömästi omistautunutta henkilöä ajoittaisesta asiaan kohdistuvasta yleisestä "halveksunnasta" huolimatta. Poikkeaa valtavirran arvostukseksen kohteista valitsemaansa suuntaan.

    Nykysuomen Sanakirja sivu 513. I rest my case.
     
  13. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Olds-Homokin käyttäytyi eilen mielestäni mitä heteroimmin...

    Fordin omistajat ovat/ olivat ainakin syvässä etelässä punaniskoja ja konservatiiveja. Fordhan edusti varsinkin Henry seniorin aikaan pysähtyneisyyttä, vanhaan nojautuneisuutta ja jopa taantumuksellisuutta malliensa kehittämisessä. Jotkut saattavat valita autonsa vieläkin näistäkin syistä.

    Takavuosina muistelisin kuulleeni Ford-homouteen vaaditun (kertoiko Olds-homo tuonkin tärkeän triviaalin?), ainakin maakunnissa kolmen FoMoCon tuotteen omistamista, mahtaako muistini pätkiä? Itsellänihän niitä on muuten vasta kaksi. En nyt ihan homona niistä tykkää, mutta vaikea ilman niitä olisi elää...
     
  14. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Nimetön hei, tarkottaako toi sitä että homo=merkkifriikki? :grin:
     
  15. makke

    makke 1st gear

    Pelkäsin vaan, että viestistäsi saisi sen kuvan, että minä provoilen, nimelläni kun kirjoitan.
    Jatka jutustelua vaan, ei tässä kenenkään herhettää kannata ihan syyttä suotta. :wink:

    _________________
    -Makke-
    autoharrastusta...
    http://www.makkesgarage.com

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: makke 2003-10-31 13:13 ]</font>
     
  16. makke

    makke 1st gear

    Voisko tän enää selvemmin ilmaista!
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest


    Almost.. Eli sellainen merkkifriikki joka harrastaa mainstream-harrastajien halveksimaa merkkiä (asiaa, luokkaa tms.) aisialleen omistuneesti. Esim. tuon edellä mainitun kolmen FoMoCon verran. Maassamme yleisemmin harrastetut letukat, mopsit ym. eivät tule suomessa koskaan saamaan (saavuttamaan?) samanlaista friikki-kohde-statusta koska ovat jenkkiautoharrastajien eniten suosimia (=harrastuksemme mainstreamia) harrastekohteita. Jenkeissä homma on Ford/Mopar harrastajien osalta aivan toisinpäin. Siellä Chevy on 60 prossaa harrastuksesta Ford jotain 30 ja mopar + muut merkit sit se loput kymmenen. Siellä ei voisi pitää Ford-harrastajaa Homo-liitteen arvoisena oman tiensä kulkijana vaan mopar-harrastajat tipahtaisivat halusivat tai eivät siihen kategoriaan. Eli merkkifriikki kyllä, mutta vain jos merkkifriikkiys kohdentuu johonkin mitä muut eivät osaa oikein arvostaa. Chevyä niin monet merkkinä arvostavat ja harrastavat ettei chevyharrastaja voi olla ChevyHomo oikein koskaan misään päin maapalloa.
     
  18. makke

    makke 1st gear

    Okei, nimetön selventää asioita hyvinkin, siis tosi asiallista juttua aiheen siltä puolelta jolta asiaa halusinkin purkaa.

    Aina selvemmäksi tulee se, että olen sittenkin homo vaikka onkin vaimo ja pari poikaa.

    Jos noiden määrittelyjen perusteella Fordisti on homo, niin Vauxhallisti on sit jo eläimiinsekaantuja... :smile:
    ...varsinkin jos omistaa niitä pitkälti toistakymmentä kuten allekirjoittanut.


    Meidän noin 180 suomalaisen Vaux-harrastajan porukassa Vauxolisti nimitys siis on aivan sama kuin fordisteilla Ford-Homo!?

    Mutta mites sit käy jos omistaa homo-nimitykseen oikeuttavan automerkin lisäksi muitakin? Eikö olekkaan enää todellinen xxxx-homo? Kun esim. mun tallista tallista löytyy Mitsubishi, Datsun, Opel, DeSoto, Chevrolet ja Ford? Olenko sitten vain osa-aika homo? :wink:

    Tämä keskuteluhan paranee vanhetessaan vaikka vanha ei vielä olekkaan. :grin:

    _________________
    -Makke-
    autoharrastusta...
    http://www.makkesgarage.com

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: makke 2003-10-31 13:30 ]</font>
     
  19. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    jos haluaa säväyttää ja järkyttää kuulijoita niin se joka kulkee "ihan sitten saatanan LESBONA" tai peräti "ihan perkeleen HUORANA!!!" (sori ku kiroilin).

    Ideana on käyttää mahdollsimman arvolatautunutta termiä kuvastaakseen ilmaisunsa tai vaikka tässä tapauksessa auton vahdikkuuden rankkuutta. Keksiikö joku vieläkin arvolatautuneemman termin wanna-be-rankimmille yksinoikeudella käytettäväksi? :smile:
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!