Ford-homot, olds-homot yms...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja makke, 30.10.2003.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Jas

    Jas Gearhead

    Aika Noppee
     
  2. Bitch:
     
  3. bbford

    bbford Gearhead

    Meidän mamma haluaa kans!!!!!
     
  4. makke

    makke 1st gear

    Kun paria viimeistä viestiä lukee, niin en sitten loppupeleissä ehkä olekkaan ansainnut Overdiven puupääpalkintoa! :cool:
     
  5. makke

    makke 1st gear

    Miten ford-homo ansaitsee kannuksensa, siis oikeuden käyttää ko. hihamerkkiä yms?
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Johdannaisia näihin Ford-homo merkkeihin on myös mielestäni todella ytimekäs ja suoraan asiaan menevä "Opel-Bastard" merkki......se se vasta kertookin kantajastaan jotain.
     
  7. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tämä HOMO lähtee nyt himaan, ja illalla
    menee vaimonsa kanssa tavastialle kuuntelemaan tunnettua HOMO-yhtyettä Agentsia.
     
  8. Bitch

    Bitch Gearhead

    Ford Homo- ja Ford Bitch-hihamerkkejä tehtiin 4 vuotta sitten rajoitettu määrä ja niitä sai ostaa vain Ford Freak Club of Finlandin jäsenet. Valitettavasti merkit menivät kuin kuumille kiville ja niitä ei ole enää saatavana. :sad:
     
  9. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Nää nyt on huhuja, mutta eikös Ford Freakit teettänyt aikanaan noita Ford-homo merkkejä. Kaveri tilasi aikanaan Freakeiltä sellasen ja silloin se oli varaston viimeisiä ja käsitin, ettei Freakeillä ole aikomustakaan teettää niitä kaikille haluaville, vaan merkki piti ikäänkuin ansaita?
    Ja toi Opel bastard. Mahtaako ko. merkillä olla mitään tekemistä auton kanssa. Sen niminen bändi nimittäin oli aikoinaan ja se joutui tekijänoikeussyistä muuttamaan nimensä Op:l bastardiksi jo vuosia sitten. Eli ko. merkki voi olla jopa keräilyharvinaisuus.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tai sit kun on tarpeeks rankka jätkä (vaik ny esim. autoharrastaja) niin ei tarvii mitään itsetehostustarpeita. Nämä alakultturien omat termit kokevat inflaation jos ne käytetään puhki ja muuttuvat jonkun klikin inside-jengin kielenkäytöstä mainstremin omaisuudeksi. Itseironiselle huumorikäytölle toki Thumps-Up! meikäläiseltäkin.
     
  11. Bitch

    Bitch Gearhead

    Pitää paikkaansa. Homo-merkkejä teetettiin 20 kpl ja Bitchejä 10 kpl ja tavallisia (Ford Freak) muistaakseni 50 kpl. En tiedä miten omani "ansaitsin" mutta olen ainakin saanut ansaittua(?) huomiota kun se on tossa nahkarotsini hihassa.
     
  12. yfreak57

    yfreak57 3rd gear

    Mano on oikeassa ja hyvin näyttää purevan edelleen... :grin:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lisäbonuksena muusikkojen rock-scenestä napattu termin käyttö onnistuu samalla ärsyttämään ja järkyttämään keskiluokkaisen establishmentin elämänmenoa.

    terv. Wanna-be-jyyra - ettei tarttis tiedostaa alakulttuureiden kieli poskessa huumoria. Not. :grin:
     
  14. herrakani

    herrakani 1st gear

    Hmm. Onko ns. tavallinen homo sitten oikeutettu käyttämään HOMO-HOMO -hihamerkkiä?

    Hiphopparilla oli takki, missä luki "PELLE PELLE". Nauroin. Spede Keijo. Esa Tero. Nuija tampio.

    Sama kai, miksi ihmiset toisiaan kutsuvat, kun seläntakana sanovat pelle pelleksi kumminkin. Jos ettis jostain sellasen takin sitten.
    :smile:
     
  15. makke

    makke 1st gear

    No, jotta ei jäisi mitään epäselvää, niin olin tänään puhelimitse puheissa nimimerkki ford-homon kanssa. Ja kommentti oli, että digataan niin vxtusti, siis homona. Just sitä mitä ajattelinkin.

    Asian tiedustelu lähti siitä liikkeelle, että voin olla varma, että kerron asiat oikein noille 16-20 v. nuorille jotka asiaa multa kysyvät. En ollut 100% varma olenko ollut oikeassa tähän päivään mennessä kun olen koittanut asioita heille selventää!

    Nyt ei asiassa liene kellään mitään epäselvää; I hope so!
     
  16. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Voi v*ttu että onpas hauska topicci. Muuta en tähän keskusteluun sano nyt, että aikoinaan kun mietittiin noita nimityksiä, niin mun mielestä (sanon sen nytkin) toi Ford-Bitch ei vastaa ollenkaan samalla voimalla asiaa kuin FORDHOMO. Siksi ehdotin että naisille pitääkin tehdä FORDHORO merkit, niin silloin oltaisiin suunnilleen samalla asialla. Ei löytynyt silloin kauniimmalta sukupuolelta yhtä reipasta retkeilyhenkeä (sori vaan mobilisti bitch :wink: ) kuin meiltä karvaperseiltä. Fordbitch'hän kuullostaa (MINUN mielipide) yhtä laimealta kuin FORDSTUD tai FORDSTALLION tai ruotsalainen folköl.
     
  17. herrakani

    herrakani 1st gear

    Unohtamatta varmaan ruotsalaista grillimakkaraa? Köh.
     
  18. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

    oonkohan mä volkkari-homo :???:
     
  19. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mä olen ollut paikallisen varaosakauppiaan mielestä chevy-homo ja impala-homo ja kauemmin kuin jaksan muistaa :smile:
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Minä harrastan naisia, olenko NAIS-HOMO?
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!