Ford Nationals 2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja Futurage, 15.10.2010.

  1. Futurage

    Futurage Gearhead

    Tapahtuma on yleisesti ottaen hyvällä mallilla. 2011 jatketaan samalla hyväksi koetulla peruskonseptilla tietyin parannuksin.

    Suurin uutinen on ensi vuoden päivämäärän muuttuminen.
    Uusi päivämäärä on 9-10.2011 eli sama viikonloppu kuin 2010.

    Valitettavasti menee päällekkäin Power Meetin kanssa.
    Kyseessä ovat markkinavoimat. Alkuperäinen viikonloppu 23-24.7.2011 on myyty meiltä kysymättä "jollekin isolle kansainväliselle moottoripyörätapahtumalle" joka on ilmeisesti AKK:n tai FIA:n siipien alla.

    Mutta ei se mitään. Kesällä on joka viikonloppu tapahtumia päällekkäin.
    Toteamme että ajankohta sopii meille ja karkeloista tulee edellisvuosien tapaan onnistuneet.

    Jatkamme asian työstöä ratayhtiön kanssa.Tavoitteena on saada meille kiveen hakattu päivämäärä joka olisi sama joka vuosi, eikä päällekkäin minkään ison tapahtuman kuten Powerin tai Forssan kanssa.
     
  2. Fastback

    Fastback Gearhead

    Ensin huonot:
    - päällekkäin powerin kanssa
    - meidän yli käveltiin kysymättä

    Hyvät puolet:
    - Päästään jätkät natikoihin kahta viikkoa aikaisemmin, ei tartte odottaa kahta piinaavaa viikkoa!!!! Nyt päästään piinaaman rellua, eikun foortteja oikeen tunteella ja paria viikkoa aikaisemmin!!!!!
     
  3. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Josko sitä poweriin lähtis :eek:
     
  4. Fastback

    Fastback Gearhead

    juu, ei ne natikat viimevuonnakaan kaatuneet vaikka et paikalle päässyt. Mutta olis se silti hienoa saada lisää tuon korimallin musseja paikalle. Kolmanneksi virttaan kankaalta on pirusti lyhyempi hihausmatka kotiin mitä västeråsista - been there done that.
     
  5. laakkius

    laakkius Gearhead

    Re: Ford Nationals 2011 -päivämäärä muuttunut

    mikähän se kuukausi mahtaa olla? :rotfl:
     
  6. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    Re: Ford Nationals 2011 -päivämäärä muuttunut

    Tarkkuutta luetun sisäistämiseen :wink:
    Futuragehan kirjoittaa , että sama vkonloppu (27), siis heinäkuu !
     
  7. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    asiahan ei mulle kuulu tippaakaan eikä mun elämää heilauta mutta ihan pikkuvinkkinä että jos tarkoituksena on pitää peruskonseptina sitä että touhu pysyy sisäpiirin messuina niin hyvin kyllä tulee onnistuun...kyllähän kait ny jokainen vähänkin itteensä usa autoharrastajana pitävä raahaa ahterinsa poweriin ruattinmaalle, keinolla millä hyvänsä?? eli vähän luovuutta peliin on kai niitä muitakin paikkoja ja aikoja pitää tämmösiä messuja.
     
  8. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Vaan avautumaan piti päästä... :rotfl:
    Montakos yli 300 henkeä vetävää tapahtumaa muthafukka on järjestänyt?
     
  9. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    vain 2 kertaa, Alastaron moottoriradalla, jotain 01 tai 02 vuanna..
    sillon tuli huomattua että on väärä paikka millekkkään: vaikka kartalta kattoen paikka on yhtä " lähellä" kaikkia suurempia kaupunkeja, se on kuitenkin niin kaukana ettei viittitä lähtee ja osa paikallisista oli niin saitoja ettei halunnu maksaa muodollista muutaman lantin pääsymaksua, vaan jäivät aidan taakse katseleen touhuja...anteeksi vaan nyt tämmöinen AVAUTUMINEN, ei ny kummiskaan tarvi heti käydä nälviin jos vähän tulee kritiikkiä..
     
  10. arrakis

    arrakis 1st gear

    Oletko itse käynyt Ford Nationalseissa viime vuosina?

    Omasta mielestä tuo on paikkana mitä erinomaisin tämänlaisen tapahtuman järjestämiseen.

    Ei kyllä kritiikki tässä kohtaa pure kauhean kovaa, jos laisinkaan.
     
  11. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Kritiikki on ihan ok, kunhan se on asiallista ja perustuu johonkin, esim. faktaan. Alunperinhän olimme varanneet ajan niin, ettei se olisi päällekkäin Pöver Möötten kanssa, mutta meistä riippumattomista syistä se toisten toimesta siirrettiin taas samalle viikonlopulle. Aivan kuten sisälukutaitoisena olitkin jo lukenut ja ymmätänyt? :eek:
     
  12. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    tais olla toissa vuonna kun kävin, sillon ei ollu voima kerääntymisen kanssa päällekkäin.
    asiahan edelleenkään mulle kuulu mutta eikös teitillä ollu joku juttu hotelli-huoneiden hinnoista jyskälässä ja nyt joku Veijo Virttaankankas veti teitiä hanuriin, eikö olis aika vaihtaa tommosia "yhteistyö" kumppaneita toisiin, vai onko aiheellista muuttaa erästä vanhaa sanontaa muotoon; bend over and take it like a ford-freak...? :rotfl: :rotfl:
     
  13. Fastback

    Fastback Gearhead

    muthakukka on hyvä ja osoittaa paikan jossa voidaan ajaa saman päivän aikana:
    1) Drag racing 402m
    2) mutka-rata
    3) autoslalom

    4) majoitus 1km sisään radasta

    Meillä on ollut mielikuvitus sen verran jäässä, ettei olle keksitty missä tälläinen täydellinen paikka olisi muualla kuin Alastaron radalla Virttaankankaalla? Osoita nyt se täydellinen paikka niin voit olla varma että Natikka organisaatio on kuulolla.

    2010 natikat oli päällekkäin powermeetin kanssa, tästä huolimatta "sisäpiirin messussa" rikottiin kävijäennätykset.

    Aikavarauksesta veti maton alta ihan joku muu kuin Veijo. Jos päätarkoitus on vetää pää täyteen, istua auton katolla&ikkunasta ulkona 20 km mittaisessa jenkkiletkassa niin Power on jees - been there done that, had a good laughs. Jos haluaa ajaa hiperformance henkisessä porukassa rataa, strippiä yms, niin ei sitä tarvitse lähteä Västeråsista hakemaan.

    Natikkaorganisaatiossa on varmasti vapaita paikkoja, eli tulehan tekemään täydellinen tapahtuma mikä miellyttää kaikkia ja tai osta Firebirdin tai lankkukylki gm:n ja liity GM cruiserssiin.
     
  14. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    no toi gmn hankkimis kehotus on pahin loukkaus mitä kunnon kunnon ihminen voi kokee!
    olkaa te siä vaikka koko kesä, ei mulla oo mitään sitä vastaan, toivottavasti joku vuosi saatte semmosen ajankohdan joka ei oo päällekäin vissiin mualiman suurimman kerääntymisen kanssa.
     
  15. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    No mutta Muthafukka hyvä, elä sekota kahta eri asiaa keskenänsä :eek: ?
    Se mitä tapahtui äskettäin hotskuhuoneiden varaushinnoissa täällä Jyppilässä, ei käsittääkseni ole sidoksissa millään tavoin tuon Alastaron moottoriradan kanssa. Organisaatiomme ei muuten ole verrattavissa esim.
    FHRA:n tms. koplien rinnalle mitenkään, meinaan jäämme auttamattomasti
    ns. isompien koirien alle tapahtumia järjesteltäessä ja ratoja varatessa!
    Lisäksi haluaisin ystävällisesti huomauttaa mr. kritiikille, että olisi kenties syytä laittautua Ford friikkien natikkakokouksiin ehdotuksinensa! Voin vaikka VANNOA, että siellä tulet kuulluksi erittäin suurella mielenkiinnolla ja parannusehdotuksesi menevät takuulla ns. perille! :wink:
    Jostakin kumman syystä mä ite olen tullut vakuuttuneeksi FFCF:n Natikka-
    järjestäjien panoksesta löytää PARAS MAHDOLLINEN konsepti tapahtumalle
    ja paikalle käytettävissä olevilla resursseilla.
    Lisäksi voin vielä puolustaa Alastaron rataa yhellä bonuksella! Taitaa istua
    Itse Henry Ford IsäJumalan polovella natikoitten aikoina, ku AINA on niin heleää kesäsäätä, että VOISIKIN olla siellä koko kesän.
    Perkule vaan ku loppuu vapaa-aika, rahat ja maksa.
    :D :D :rotfl:
     
  16. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    en usko että päälekkäisyys tapahtumilla vähentää osanottoa tuolla "sisäpiirin messussa" tulevanakaan kesänä.
     
  17. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Kyllähän se on ihan joku muu mikä vähentää tuota kävijämäärää, suomessa on vaan rajallinen määrä viikonloppuja ja aika paljon kesätapahtumia. Luulisi että kävijöitä olisi enempi kun kuitenkin kahdessa kerhossa on yhteensä n.1300 jäsentä, tosin se ukkoontuminen taitaa enempi vaivata
     
  18. slitre

    slitre 1st gear

    Vai vielä ukkoontuminen, kuules nyt julli...mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi! :rotfl:


    Powermeet, käykö siellä enää ketään? :eek:
     
  19. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    tuo -61 on auton eikä minun vuosimalli, olen jopa nuorempi.. silti tais suurin osa porukkaa olla minua nuorempaa viime kesänä. :poff:
     
  20. laakkius

    laakkius Gearhead

    Re: Ford Nationals 2011 -päivämäärä muuttunut

    Kyllä mä tiedän millon edellinen häppeninki oli, mut tietääkö moni muu... :poff: Ihan vaan selvyyden vuoks huutelin...
     

Kerro tästä muillekin!