Ford Ranchero 500 -74

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Toke, 17.12.2004.

  1. Toke

    Toke Gearhead

    Kyselisin ihan että saako kyseiseen autoon mitään peltiosia mistään suomesta, mikä on arvostus ja onko osat kalliita??? Tarjottiin tossa vaan tollasta rancheroa joka on siis tullu suomeen sillon siinä 25 auton partissa, ja auto on diisselöity joskus 80 luvun alussa, koneena ivecon nelos diisseli!!!!5 lovinen kova aski ja on kuulemma ollut silläkin tekniikalla kovakulkuinen ( kone on pikku kuormurista) siis 80 luvun puolella, tuskin nykymittapuun mukaan mikään tykki mutta kuitenkin... aika projekti, kannattaako säilöä, tarkoitus olis siis säilyttää se diisselinä, onhan sekin osa suomalaista auto harrastusta, ja vaivaa on nähty aikoinaan paljon...
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Säilö ihmeessä ja laita vaikka ajan kanssa se kuntoon...
     
  3. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    YV lähetetty
     

Kerro tästä muillekin!