Ford Taunus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja tampio, 5.3.2006.

  1. Stance

    Stance Gearhead

    Samaa mieltä, kyllä Taunukset talvella kulkee siinä kun muutkin autot, hyvät nastat alle niin ei ole mitään ongelmia lumessa. Ylimääräiset painot peräkontissa tekee perästä aika ikävän hallittavan.

    Loppuun ajetut puslat tekee Taunuksen(kin) ajo-ominaisuuksille hallaa: alkaa auto vedellä kyllä joka suuntaan. Kunnossa ollessaan on minusta hemmetin hyvä ajettava.
     
  2. janzamar

    janzamar 1st gear

    2.8 on aikalailla mitä siihen saa laittaa,ja 2-litrasen jarrujen pitäis riittää
    sellaisenaan,tehot ei sais ylittää 135 kai.
    Ainakaan konttorilla,kaasarimallisena pitäis onnistua ihan hyvin.
    Etujouset mahdollisesti vaihtoon,muttei sen kummempia.
    http://www.taunusfinland.com/keskustelu/
    Tuolla on aika paljon höpötystä näistä.
     
  3. coroNet

    coroNet Gearhead

    Kiits. Eipä noita metrisiä ja niiden osiakaan enää joka nurkalla vastaan tule.
     
  4. janzamar

    janzamar 1st gear

    Luulen että tuo hanskalokeron lukko ja lämppärinsäädin on sama
    noissa Taunuksissa,elikkä tuohan ei ole virallisesti Taunus ollenkaan,mutta periaatteessa sama auto silti hyvin pitkälle..
    Mulla on tuommoinen lukko,mutta avaimeton malli,ja lämppärin säädinkin löytyy..voin ottaa kuvat jos kiinnostaa?
    Ja ne on Mk1 Taunuksesta,72 tai 73 mallista.
     

Kerro tästä muillekin!