Fordin 9" pyöränlaakerit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lincci, 2.4.2010.

  1. lincci

    lincci Gearhead

    Onko kokemuksia kumpi olisi vahvempi moisessa perässä pyöränlaakerina?
    Perinteinen kuulalaakeri mitä on yleisemmin käytetty vaiko sitten harvinaisempi kartiorulla-laakeri mitä on ollut -70 luvun lopussa käytössä.

    Tarttis tehdä kestävä 9" katukäyttöön ja molemmat aihiot kun löytyy tallista ja jokatapauksessa joudutaan banjo pilkkomaan niin kummat laakeripesät kannattais laittaa putken päihin?
     
  2. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Laittaisin katukäyttöön ne urarullalaakeripesät halvemman hinnan takia ja siksi että niitäkin on vaikea saada rikki. Jos pelkkää rata-ajoa meinaat ajaa laita urarullalaakerit, tai jos tunnet että sulla on oikeasti kova rata-auto syntymässä. Fordin 9* laakerit missä tahansa tyylissä on aika stydii kamaa verrattuna monien muiden valmistajien taka-akselien pyöränlaakereihin.
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Vad menar du? :eek:
     
  4. lincci

    lincci Gearhead

    niinpä "urarullalaakeri" :eek: :eek: :eek: :rotfl:
    ehkä olen jälkeenjäänyt kehityksestä kun en ole ennen moisista kuullut :oops:
    eikä hintakaan mainittujen laakerien kesken,siis kuula tai kartiorulla, vaikuta kun eroa ei ole kuin muutamia kymppejä.
     

Kerro tästä muillekin!