Fordin starttien erot BB/SB????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja bbford, 14.4.2003.

  1. bbford

    bbford Gearhead

    Mitäs eroja on iso ja pikkulohkon starteilla?
    Olis myynnis 351w:n tehostartti ja pitäis sovittaa se 460:een.
    Kattelin sitä ja ainakin hammasluku rattaassa on eri,mutta kun myyjälle tuli uusi motorsportin startti niin siinä oli taas eri luku.Eli onko sillä hammas lukumäärällä mitään väliä?
     
  2. Mosse

    Mosse Gearhead

    Kait niitä eri lukumäärillä tehään... Summitilla ainakin on eri varaosa numero eli Windsorit / Clevu, 429 ja 460.. JOten saattaapi olla ettei sovi.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mosse 2003-04-15 03:20 ]</font>
     
  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    429/460 (385-sarja) virranjakakat käyvät yksiin 351 CLEVELAND jakajan kanssa. Windsorin kanssa ei ole kokemusta.
     
  4. bbford

    bbford Gearhead

    Jees.Kiinnitys ainakin on ihan sama.
    Mitattiin eilen töissä digitointilaitteella reikäpiirit molempien päädyistä ja voipi olla et se sopii.
    Tehomallissa isompi ratas mutta se tulee vähän kauemmaksi vetolevystä joten luulis et toimii.
    Pitää vaan testata ja lopettaa arpominen...
     

Kerro tästä muillekin!