Formuling

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 26.10.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistä saa Formulingin ratteja ja minkä hintaisia suunnilleen ovat?? (Siis vanhantyylisiä ralliratteja, ei mitään "soikeita" ja muhkuraisia tuning-ratteja.)
     
  2. 454SS

    454SS 3rd gear

    purkaamolta, keltaisesta pörssistä, kaverin tallin nurkasta...
     
  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    hong kongissa oli keskiön kanssa uudet hintaan 395mk silloin ennen vanhaan..nyt en ole katellut hintoja tarkemmin, kai se jotai 70-80€ kieppeillä nyt on sekin..
     
  4. sape

    sape 1st gear

    oiskohan ollu MOtoral:n valikoimassa???
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    ->454ss: ...Purkaamoilta, pörssistä...
    Mitä meinaat, että k.o. firmaa ei enää ole vaiko, että uusia ei vain tuoda maahan?
     
  6. 454SS

    454SS 3rd gear

    tarviiko sen olla uusi, ku noita pyörii käytettynä joka puolella.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eipähän sen uusi tarttisi olla, jos noita kerta oikei pirusti on liikenteessä (ei ole autokaan ehdolla japancarshowhun, paitsi sinne punaniska-lintta osastolle)

    Onko muuten noita formulingin keskiöitä eri syvyisiä, kun ratti tulee pirun lähelle pötsiä vaikka penkki on aivan takana...

    Kun formuling on tuollainen suht halpa ratti (ja kuuleman mukaan melko pitkäikäinen) niin tästä saisi aasinsillan muihin merkkeihin, eli mitkä on ns. laadukkaita ratteja (siis nahka/ puu kestää, kuin myös maali/kromi, eikä puolat taivu tehostamattomassa autossa :grin: )
     
  8. 454SS

    454SS 3rd gear

    millähän perusteella formulingia sanotaan pitkäikäiseksi? multa ainakin aikoinaan katkesi kahdesta kolmipuolaisesta mallista puola. sitten siirryin nelipuolaiseen ja rupes kestämään. se kerkes olla useammassa autossa ja lojuu vieläkin jossain tallin perällä
     
  9. 454SS

    454SS 3rd gear

    dino oli vahva ja hyvin käteen istuva. yhdessä bemarissa mulla oli recaron ratti. en meinannu uskoa et recaro olis tehny ratteja, mut selvittelin hommaa ja kyl se recaron valmistama oli. auto oli BMW 323 M-sport -85, yhdellä naisomistajalla ollút ennen mua, 4- ovinen, automaatti, ensiasennus stereot ja NMT-puhelin paikallaan. onkohan tollasia myyty uutena kovinkaan paljon?
     

Kerro tästä muillekin!