Forssa Pick nick

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja sepi-ukko, 6.8.2016.

  1. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Niistä kohdista on varmaan auto jo lähtenyt :p
     
  2. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Oon käynyt pick-nickissä 2004 alkaen lähes joka vuosi ja siellä on aina soinut se sama levy.

    Se vähän niinku kuuluu elämykseen, samalla lailla kuten...
    - se, että aurinko paahtaa täysillä vaikka koko viikonlopun on satanut,
    - se että yhtäkkiä ei tuule yhtään,
    - se, että on julma krapula ja meinaa kuolla nestehukkaan takakaarteella. (Forssa on kiva kaupunki, mutta jostain syystä yli vuorokauden altistus aiheuttaa minulla yleensä jomotusta päässä ja kuivuutta kielessä).
    - se, että jälkikäteen aina väitellään, mitkä autot sinne kuuluu ja mitkä ei
     
    Pertti K ja Nyypäle66 tykkäävät tästä.
  3. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Paitsi, että sitten jollain on talviharrasteauto, joku offroad-peli tms.

    Tuon määritteleminen on niin loputon suo.
     
  4. Swoop

    Swoop 3rd gear

    Viime vuonna oltiin kaverin kanssa juurikin takakaarteen paikkeilla mutta nurmialueella kun kaveri sano mulle krapula päissään et odotas vähän. Mä aattelin et mitähän se nyt keksi kun niin määrätietoisesti lähti kävelemään erästä piknic seuruetta kohti.
    - Oisko teillä myydä yhtä olutta?
    -Joo eiköhän sellanen löydy.
    -Kiitos paljon, tosta saat 5€.
    - Ei kai yhestä tölkistä nyt noin paljoa...?
    -Kyllä se on näissä olosuhteissa varsin käypä hinta.

    Loppu pick nick menikin sit kevyemmin mielin. :D
    Ite kun ei tuu otettua ni pruukaa huvittaa kanssa ihmisten kärsimys. :D:D
     
    Nyypäle66 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  5. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Luulin että kaikesta on jo kitisty, vinguttu ja itketty. Mutta eikö kukaan valita bajamajoista? Kaikissa oli oven saranat vasemmalla. Ei ollut yhtään vessaa vasenkätisille. Kyllä mä niin mieleni pahoitin.:D Mietin tässä, pitääkö tämä vuodatus lisätä myös 2017 vuoden pick nick ketjuun.;)
     
    mike tykkää tästä.
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No just tuon takia skippasin tämänvuotisen(kin) Pick-Nickin. Olen kyllä oikeakätinen, mutta solidaarisuudesta vasureita kohtaan!

    Mut hei, määriteltäiskö harrasteajoneuvo täällä OD:lla?
     
  7. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

  8. maddis

    maddis Gearhead

    Eikö nuo kaikki juuri olleet vasenkätisille? Itse kun oikeakätisenä aukasen mielummin oven oikealla kädellä ja se käy parhaiten jos saranat on oikealla puolen. ;)
     
    cdv70 tykkää tästä.
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Se oli vitsi! Joka vuosihan sitä on väännetty ja käänetty (yleensä juuri elokuun alkupuoliskolla) eikä sen valmiimpaa ole tullut - eikä tule.
     
  10. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Oikea käsi löysää jo vyötä ja avaa sepalusta.
     
    cdv70 tykkää tästä.
  12. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Näin vasurina olen kiitollinen tästä valinnasta. Pääsin vessoihin ongelmitta.
     
    cdv70 ja Roberto tykkäävät tästä.
  13. karhu01

    karhu01 2nd gear

    :D hauska lukea näitä.
     
    DX tykkää tästä.
  14. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Sä et tiedä miten julma maailma on vasenkätisille :D
     
  15. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Nyypäle66 tykkää tästä.
  16. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

  17. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Se on tytöt ja poijaat silleen, että jos kaikkien mielipiteet otettais kirjaimellisesti huomioon, niin eihän siellä olis yhtään autoa eikä rompemyyjää eikä sitten tietenkään yhtään kävijää. Ei olis yhtään muutakaan tapahtumaa.:poff:

    Se o niinko silleen et yks tykkää maksamakkarasta ja toinen tykkää käydä kirkos.
    Mä oon taas kaikkiruakanen ja tykkään myös maksamakkarasta ja ehtoollisviinistä!

    Mä tykkään myös kaiken merkkisistä ja kaikenikäisistä autoista ja tykkään katella vaikkei oliskaan hartaita pelejä, paitsi jos en tykkää niin annan olla rauhassa.

    Mun mielestä autoharrastaja on semmonen joka ei ylenkatso yhtäkään ajopeliä.

    Hyvä tapahtuma toi vorssa on! On siellä pääpiirteittäin hyvää kalustoa ja jokaiselle jotakin. Vaikka sitten:pinup:

    Ugh, oon ykänny jonkinlaisen mielipuolipiteen. heh heh:p
     
    cdv70, Buick55, Pertti K ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Mun mielestä tuo on perhana paras autoharrastajan määritelmä jonka olen kuullut vuosiin. Noin se pitää olla. Tuo pitää lisätä sanakirjaan.
     
  19. roadikas

    roadikas 1st gear

    Ammoista tutkivaa journalistia Karpoa lainaten: Oli miten oli, mutta näin on!

    Tämän jälkeen ei kannata avata enää yhtään keskusteluketjua määrittelemään autoharrastajaa tai harrasteautoa, hyvä Heh Heh
     
  20. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Vasenkätisessä ovessa saranat on nimenomaan vasemmalla.
     
    SamiL ja Nyypäle66 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!