Forssan Pick Nick

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vantaan Harrasteautot ry', aloittaja fe390, 21.7.2004.

  1. fe390

    fe390 Gearhead

    Forssan Pick Nick lähestyy. Löytyykö mielenkiintoa yhteislähtöön/ -parkkiin, vai mennäänkö itse kukin omaan tahtiin.
    Ilmoitelkaa mielipiteenne.
     
  2. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Tarkoitus olis aamulla lähtee Blazeril , jollei tapahdu ihme ja Javen nokalle hyppää tekniikka..

    Tallilta todennäköisesti.
     
  3. jappis

    jappis Gearhead

    mä voin lähtä letkan jatkeeks...
    helpompi siellä päässäkin laittaa autot riviin jne
     
  4. fe390

    fe390 Gearhead

    Olisiko sopiva lähtöpaikka Keimolan Neste, Itä- eli maallepäin menevän tien puoli. Talillta lähtevät voisivat liittyä letkaan Klaukkalasta. Lähtöaika Nesteeltä 8.30???
     
  5. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Mitäs reittiä meinaat ajella?

    SKS näyttää et Tallilta vanhalle porintielle -> Forssaan on lyhin..
     
  6. fe390

    fe390 Gearhead

    Reitti voisi olla Keimolasta Klaukkalaan ja siitä edelleen Porintielle.
    Mutta... Jotta yhteislähtö ja -parkki toteutettaisiin, pitäisi kiinnostuneita olla hieman enemmän. Ilmoitelkaa tänne jos moinen kiinnostaa. Muussa tapauksessa en pakkaa kerhon puutarhakatosta ja muita roippeita mukaan, ja lähden matkaan vasta sitten kun olen rauhassa herännyt.
     
  7. fe390

    fe390 Gearhead

    Jotta ei nyt tulisi väärinkäsityksiä, niin ilmoitetaan vielä kerran: Yhteislähtöä Forssaan ei ole.
     
  8. fe390

    fe390 Gearhead

    Nostetaanpa tämä aihe taas ylös.
    Olisiko tänä vuonna (2005) yhteislähdöstä kiinnostuneita?
    Lähtöpaikkana vaikkapa Petikon Esso.
    T-birdissä saattaisi olla parille tilaa, jos oma auto ei ole kunnossa.
     
  9. buick82

    buick82 Gearhead

    Minä voisin kyllä tuosta Petikon Essolta lähteä, kun asun melkein vieressä. Löytyykö muita kiinnostuneita?
     
  10. fe390

    fe390 Gearhead

    Oisko lähtö Essolta klo 8.30?
     
  11. buick82

    buick82 Gearhead

    Sopii minulle. Viime vuonna lähdin vähän myöhemmin, eikä tahtonut enää löytyä parkkipaikkaa.
     
  12. fe390

    fe390 Gearhead

    Eli yhteislähtö Petikon Essolta 7.8. klo 8.30.
    Mukaan kaikki keitä kiinnostaa.
     

Kerro tästä muillekin!