Freeze 12?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja laujok, 21.8.2010.

  1. laujok

    laujok 3rd gear

    Onkos kukaan kokeillu tai kuullu otsikon mukaisesta R12:sta korvaavasta aineesta? Sitä näkyy saavan esim. Ebaysta kohtuu hinnalla. Kannattasko sijoittaa? Miälipiteitä? :eek:
    Haaveena olis saada Ponun kylmäkone puhaltamaan kylmää joskus tulevaisuudessa.. Enää puuttuu kuivain, letkut, kaasu ja öljyt... :D
     
  2. ahonkivi

    ahonkivi 1st gear

    Kyllä se toimivaa tavaraa on.
    Mulla on tällänen sarja, saa ihan hyvin täytettyä.
     
  3. Rytari

    Rytari Gearhead

    juu, kokeiltu on, täytelty on, toi letku mikä tuli mukana oli vaan mulla ainakin niin huono että kun se sai kylmää niin rupes liittoksista vuotaan ja meinas päästä osa kamoista karkuun.

    mutta tyhjiöinnin joudut kyllä tekeen aina kun järjestelmä tyhjänä on ollut ja sitä ei noilla ahonkiven ebay kamoilla tainnut saada aikaan.
     
  4. laujok

    laujok 3rd gear

    Jahas, että hyvää tavaraa.. Mulla on kyl letkut ja mittarit sun muut vetkuttimet tyhjiöintiä/täyttöö varten.. Ton kaasun laatu vain askarrutti.

    Kiitos tiedoista, täytyy varmaan tilata... 8)
     
  5. ahonkivi

    ahonkivi 1st gear

    Joo, noilla saa tosiaan vaan täytettyä vuotavaa järjestelmää.
     

Kerro tästä muillekin!