Fullmoon kapselit...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Härski Hartikainen, 2.11.2001.

  1. Mistäköhän liikkeestä tai keltäköhän löytyisi noita fulmoon pölykapseleita, 15".Ku ei oo hotcarssilla, partcornelilla ja uspartsilla ne maksaa ihan älyttömiä!jos on tietoo niin laitappa sähköpostia! j.purmonen@suomi24.fi
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Itse tein fullmoonit, pienemmät tosin, pölkyn päällä naputtelemalla. Kaiversin rälläkällä pölkkyyn kuopan ja viimeistelin hiekkapaparilla. Sitten vain naputeltiin alumiinia reunoilta keskelle päin. Kiinnitys tuli ruuveilla. Rosteria on kovempi homma naputella, mutta klipsit sais hyvin pistehitsattua.
     
  3. Kimi

    Kimi 1st gear

    Onko 400 mk=67 € "ihan älytön" hinta kromikupeille? Tyyli: ei viitsi kinastella makuasioista. :odroll:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Kimi 2001-11-07 14:12 ]</font>
     
  4. Niinhän ne maksaa hotcarssilla...muttaku niitä ei ole siellä!Mutta jos kysyt esim uspartsilta niin se pomppasi juuri 600mk....kappale!....mikä?....hinta!
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko joku muuten onnistunut tilaamaan Hot Carsilta irtovalkosivuja. Aina ne niitä mainostaa, mutta joka kerta kun sinne soittaa ja kysyy niin ovat "tilapäisesti loppu ja lisää tulossa"...

    Olen soitellut irtovalkosivujen perään monta vuotta, keväällä ja syksyllä.. ekan kerran varmaan jo 90-luvun alussa. Ja kun soittaa "parin kuukauden" päästä uudelleen, sama selitys.. vuoden päästä sama selitys ja viiden vuoden päästä sama selitys...

    Jos ne kerta on noin kysyttyä tavaraa, niin mikseivä tilaa kerralla reilusti... tosin ei niitä kyllä kovin monissa autoissa näe, joten minne mahtavat mennä kun aina nenän edestä loppuvat...
     
  6. Niin just!sanovat että:"tehtaalta on tulossa erä mutta ei se ollut vielä tämän viikon lähetyksessä,seuraava lähetys tulee kuukauden kuluttua että näin talvella erä tulee harvempaan tahtiin"ottaahan se päähän...
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Joo, mulla on samanlainen kokemus noin vuoden takaa. Tilasin irtovalkosivut 14", jotka just olikin loppu, kun soitin. Sanoin että jos sitten sais 15", mutta olivat kuulemma nekin juuri päässeet loppumaan. No, parin kuukauden päästä piti saada, mutta eipä vielä ole näkynyt... Pitäiskö alkaa porukalla boikotoimaan ko. liikettä?
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tilasin ao.liikkeestä keväällä 2000 14`valkosivut netin kautta.Tilauksen naputtelin maanantai-iltapäivänä ja tavara oli haettavissa postista tiistaina.OLisinko sit sattunut sopivaan saumaan,tai länsirannikon ukot ei ymmärrä suomenkieltä
    puhelimessa,mut tuolloin palvelu pelasi,kuin elokuvissa.
    muuten..
    irtosivujen hyvät puolet:näyttää hyvältä
    5m ja etempää ja tietysti valokuvisssa
    huonot puolet:Hankalat asentaa keskitetysti
    -vaatii sisuskumit(ainakin mulla usa 60 luv.)
    -Syövät renkaan kylkeä
    -Pitävät narinaa ja meteliä ajaessa.(Tämä vaiva helpottui vasta kunnon silikonivoitelulla,ja aina sateen jälkeen uusiks)
    -eivät lopultakaan istu täydellisesti renkaaseen.
    Yhteenveto:yllättävän hyvin ovat pysyneet paikoillaan(1,5v),mutta seuraavissa autoissa
    harkitsen vakavasti aitoja valkosivuja,tai sit budjettiratkaisua eli maalaamista.
    ainiin fulmooneistahan piti puhua,no eihän tää paljon heittänyt.
    -
     
  9. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Heh, meikäläinenkin on muutamaan otteeseen viimeisen 7-8 vuoden aikana kysellyt irtovalkosivuja ko. liikkeestä ja aina ovat olleet loppu ja uusi lasti tulossa.

    Mobilistissa mainostavasta Vammalan rengaspalvelusta irtovalkosivut löytyi ja tuli parissa päivässä postin kautta. Hyvin ovat kestäneet alla, mutta pitävät melkoista narinaa ajaessa... minneköhän sitä "rasvaa" kannattaisi tökätä että hiljenisivät...
     
  10. ei varmaan kellään oo tietoo vieläkään?
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Usparts: 15" full moon 77,00 euroo kpl.
    Ja on hyllyssä.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ainakaan minä en tilaa hot carssilta mitään,tilasin toukokuussa,15",irtovalkosivut,fullmoonit&cat eyesit...no ne olivat laittaneet 15"valkosivu renkaat&kuplan takapuskurin mulle matkahuollossa&vielä ilkesivät väittää että ne mä olen mukamas tilannut.irtovalkosivujen kaa on tosiaankin ongelmia,pysyy kitinättöminä aina kun muistaa vaseliiniä työntää väliin&tosi vaikee pitää puhtaana,esim.kun osuu jalkakäytävän reunaan,mut kyllä ne mulla kesti n.6 kesää,mut sit lähti yhellä forssan reissulla yx mäkeen...,kestää ne ajaa muuten yli satastakin mitä niissä mainitaan,itelläni ainaskin pysyi kovemmissakin vauheissa mukana...
     
  13. 454SS

    454SS 3rd gear

    Löytyyköhän full mooneja 13 tuumasena?
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  15. 454SS

    454SS 3rd gear

    Tarttis löytyä Suomesta ja mielellään käytettynä tai ainakin edullisesti. Rakennan siskolle jonkinlaista tuningcustomsekasikiötä ja full moonit sattuis siihen aika hyvin.
     

Kerro tästä muillekin!