Fun Club Helmine

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Harald, 13.7.2010.

  1. Harald

    Harald 1st gear

    Fun Club Helmine perustettu yleisön pyynnöstä Facebookkiin
     
  2. 496SS

    496SS 3rd gear

  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joutu liittymään. :rotfl:
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mikä vittu on Facebook :eek:
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    http://www.facebook.com

    Sinne vaan rekisteröitymään. :rotfl: Ja kun joskus aikaisemmin rebel58:lle (muistaakseni) sanoit, että et viitti tolla naamalla, niin vinkkinä; sinne voi laittaa ihan mitä vaan profiilikuvaksi, tai olla laittamatta mitään. :poff:

    Hopihopi! :rotfl:
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Naamasta viis. Mun naamalla ja jutuilla tuskin mitään menestystarinaa tollasesta kommuunista tulisi. Toihan vaikuttaa ihan mitään tekemistä vailla olevien teinien kohtauspaikalta :rotfl:

    Ja mä en oo enää teini.... korkeintaan ehkä kypsymätön :lol:
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ohhoh. Tuohon mie en virka mittää, siis tohon faniklubin perustamiseen. Mikäs siin jos se jollekin jotain mielihyvää tuo, mut ei oo kyl oikeen mun juttujani tollaset.
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mitä :eek: Etkö saa tyydytystä siitä, että kaikenmaailman pöllöt fanittaa sua :rotfl:
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mä oon joskus kokenut "päiväni tähtenä" kun olin ekaa kertaa Virossa ajamassa. Se on kokemus jota en vaihtais pois mistään hinnasta, mut en mä oloani järin kotoiseks siinä touhussa tuntenut, et se yks päivä sitä osastoo kyll riitti hyvin. Täshän nyt on tietty kyse vähän eri asiasta ja huumorista, mut silti.
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ai sä koit sen vasta nyt "kypsällä" iällä. Mun elämäni tähtihetki oli varmaankin vuonna 1963 kun olin Seura-lehden päivänsäde kilpailussa mukana ja kuva oli oikein lehdessä. Tarina ei kerro, voitinko ja muistikuvat on aika hatarat ton suhteen. Hajotkaa kateelliset, mä oon melkein julkkis :rotfl:
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Älkääkä sitten perustako mitään ryhmiä sinne pöllölaakson naamakirjoihin aiheesta.... :mad:
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Sama asia, vaikka naama oiski vanhentunu. :rotfl:

    Sinne vaan, pöllölaaksoon meidän muiden kans. :rotfl:
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei huono idea...







    :poff:
     
  14. skotikka

    skotikka 3rd gear

    oisko tyhmä ajatus tehä tonne sivu yleisesti suomen kiihdyttelijöille? olis kiva seurailla teamien kuulumisia ja mainostahan se ois jokaiselle. streetit ny ainaki ku ei sitä telkkariaikaakaan jaeta :D
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eihän se huono ajatus oo toikaan.
    Noin muutoin Streettilaisistä on omia sivuja:
    Meillä: www.batrace.fi
    Kiekulla: www.nosixracing.fi
    Tavin Juhalla: http://deeracing.suntuubi.com

    Noitahan kaikki sit yrittänee päivittää aina kun jotain uutta on tapahtunut.

    Muilla ei tommosiakaan tietääkseni vielä ole, tai no, Kolin Karilla on omat firman sivut missä yhdellä sivulla on sentään sen kilpurin kuva :rotfl:
    www.partsgarage.fi
     
  16. Jza

    Jza Double Gearhead

    No sitähän se just onkin. Ihan niin kuin ne kaiken maailman keskustelufoorumit siellä internetissä, tai jossain mistä ne kaikki teinit puhuu.
     
  17. 440

    440 Gearhead

    8) "Keitosta" tuli "Voitto Helminen" voitettuaan Ruotsissa ajetun kilpailun.... :D GRATTIS :p
     
  18. nikke

    nikke Gearhead

    Kyl se viel muuttuu takas keitto Helmiseks, nimittäin siellä kaljateltassa kisataan myös kuninkuudesta, ja pokaali on ihan hyvän kokoinen 8)
     
  19. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä soitin Helmiselle Kymmenen aikaan illalla sinne Malmöön ja kylle se ainakin vielä silloin oli älyissään.. :rotfl:
     
  20. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ja tarinat keittohelmisen keittomääristä on silkkaa puppua.Useamman illan kokemuksella ruottinmaalla voin sanoa että keittoa otettiin vain kohtuudella :eek: Enkä usko että noilla :pinup: olis ollu merkitystä määrään :D
     

Kerro tästä muillekin!