furyn fender tag missä sijaitset??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja hlappis, 20.10.2007.

  1. hlappis

    hlappis Gearhead

    eli vinkkejä mistä tuo fender tag löytyis..olen ettiny jo koko konehuoneen mutta ei löydy.ku tietäs missä tuo pitäs sijaita mutta ei löydy miltään netti sivultakaan apua.auto on 67 fury. :-? ..olis kiva löytää tuo..
     
  2. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    joku on jo poistanut sen :cry:

    kuskin puoleisen sisälokarin päällä pari ylimääräistä reikää :oops:
     
  3. hlappis

    hlappis Gearhead

    voi olla..vin koodi löyty kuskin oven ku aukasee ni näkyy olevan lokarissa kiinni..mut se fender tagi on jossain.parilla sivulla sanottiin et voi olla 67-68 malleissa vähän missä sattuu.mut on tuo ostolappu löytyny takapenkin raudoista mutta mihin lie laitoin sen :oops: ..siinä ois samat tiedot.
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Fender tag on aina niitattuna vas. puol. etulokasuojan yläosaan.
     
  5. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    juu fender= lokasuoja
    tag= "lätkä"

    kyllä pitäs olla siinä ihan näkyvillä...
     
  6. janimm

    janimm Gearhead

    C-Bodyissä tagi voi olla myös syylärin tukiraudan päällä.
     
  7. hlappis

    hlappis Gearhead

    on tainu joku jenkkipoika ottaa itelleen muiston...ei löydy tägiä. :( ..
     
  8. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Voipi olla.. itse kolmannessa polvessa mopar harrastaja kun olen, voin ylpeänä sanoa että isoisäni jo luultavasti tuhotun valiantin lätkä löytyy hyllystä korkealta paikalta :rotfl:

    ..ja emäntä ihmettelee...
     

Kerro tästä muillekin!