Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Onnittelut hyvästä automausta tulokkaalle. :D

    Mulla olis yks Suomessa jo oleva -71 Fury I jemmassa, ex-sheriffi auto... Ei oo vielä ajokuntonen (isolohkon kasaus menossa + muuta näpläystä) eikä näin ollen myynnissäkään vielä, mutta jos et löydä kärryä kotimaasta, niin tää valmistunee syksyn aikana.

    Tosin, jos saan tän ainasen rahapulan kukistettua, niin pidän Furyn kyllä itellä. :poff:
     
  2. 300

    300 2nd gear

  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Näinkin joku aika sitten tuosta kuvan facebookissa, heti kävi mielessä että mistä noita kilpiä sais tilata. Numero vois olla syntymävuoden mukaan 80 :D
     
  5. MJF

    MJF Double Gearhead

    Onkohan näitä joutunut purkuun täällä kotimaan kamaralla? -71:n vänkärinpuolen peiliä ja ilmastoinnin osia etsinnässä tällä kertaa.
     
  6. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mulla olis ainakin kompura, lauhdutinkenno ja putkia konehuoneesta.
    Nämä peräisin 73 Wagonista jossa 440.
     
  7. ile69

    ile69 3rd gear

    osta tää,eihän se monta vuotta heitä :rotfl:
    http://www.nettiauto.com/chrysler/300/7440034
     
  8. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Kannattaa katsoa täältä jos sattuu tulemaan vastaan joku hyvä kauppa ennenkuin lähtee jenkeistä hommaamaan sitä autoa suoraan. Itsekin oman 70 Sport Furyn sain mielestäni todella hyvään hintaan ihan täältä Suomesta, kun olen verrannut jenkeissä myytävien hintoihin ja kuntoon, että sama auto jenkeistä olis kyllä tullut maksamaan paljon enemmän.
    Siellä toki valinnanvaraa hurjasti enemmän ja pääsääntöisesti varmaan parempikuntosia, tietyllä varauksella tosin koska nää oli tosiaan niitä demolition derby autoja ja ei ole oikeen mikään juttu siellä nää c-bodyt, ne on varmaan niitä ihan timantteja tai raatoja kuten joku jo aiemmin totesi, semmosia suht ok "käyttökuntosia" ei varmaan paljoa vastaan tule. 4 ovisia saa sieltä varmaan aika paljon halvemmalla, siellä kun ollaan niin 2d HT mallien perään vaan.
    Mitä tulee korin ja sisustan osiin niin melkein ainut vaihtoehto on kääntyä jenkkipurkamoiden puoleen, uustuotantoa ei juurikaan ole...
     
  9. gm dealer

    gm dealer Gearhead

  10. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Sattusko jollain olemaan faktaa jotta sopiiko 1969 newportin loosterin kansi ja takakylki saman vuoden kolmesataseen? Silmämääräsesti valokuvia vertaamalla näyttäis samalta.

    Hieroskelen kauppoja kolsatkusta ja kaipais ainakin loosterin kannen eikä parempikuntonen kuskinpuolen takakylkikään pahitteeks olis
     
  11. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  12. 300

    300 2nd gear

    Minusta ne on samoja. Newport, 300 ja New Yorker. Erot on vain maskissa ja takavaloissa. Mutta 70/71 kylkivalot on eripaikassa kuin 69.
     
  13. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Joo sen verran sain selviteltyä että ovat tosiaan samoja ainakin saman vuoden sisällä. Listojen kiinnikkeet on ilmeisesti eri paikoissa. Loosterin kansi on -70 eri kuin -69

    Tein kaupat autosta eli joskus hamassa tulevaisuudessa suomen tiet rikastuu(?) yhdellä -69 2d ht kolmesatasella.

    Jos jollain on tarjolla 69-73 levyjarrusatsi c-koppaseen niin voisin ostaa pois kuljeksimasta.
     
  14. ville623

    ville623 3rd gear

    Löytyiskö keltään ehjää lämppärin kennoa?
     
  15. 300

    300 2nd gear

    Hyvä hyvä. 2d HT ei ole ikinä liikaa. Avoja on jo kaikki nurkat täynnä :lol:
     
  16. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Hehheh, joo näin on.

    Silti, en koskaan kyllästy näkemään avo kolmesatasia liikenteessä! :rotfl:

    Eikun mä oon onnellinen aina kun joku 69-71 chrysy rantautuu Suomeen, ihan sama mikä korimalli.

    On nää turhan harvassa edelleen...
     
  17. MJF

    MJF Double Gearhead

    72-73 mallejako ei lasketa? :) Pari viikkoa pitäisi vielä malttaa ootella farkun rantautumista, odottavan aika on todellakin pitkä. :D
     
  18. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Vaikka slabsidella liikun niin tohdin todeta, että piiitkä se varkku Rysykin on. Eikös sen varkun mitta ole jo sellainen, että nokan lähtiessä liikkeelle perä tulee mukaan vasta muutaman sekunnin kuluttua. :rotfl: 8)
     
  19. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Joo kovin oli kovan työn takana yleensäkkin löytää kovakattonen kaks ovinen. Vuosimallikin täyty olla kuusysi. Avoja oli vähintää kymmenen jokaista kovakattosta vasten ja ei noita avojakaan tullu vastaan kun yks tai kaks kuukaudessa.

    Romuralli on tainnu koitua monen kohtaloks
     
  20. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    Olis tarjolla -69 New port 2d ht.Tekniikkana 383hp+aut.Erillispenkit tosin vaatii sisustuksen.Kori erit.hyvä,vinyyli poistettu.Seissyt vuosia californiassa.Pisteosat tallella.vain 1kpl. etulokarin kylkilistoista puuttuu.Hyvä aihio vaikka Hurst clonelle.

    Laitan myöhemmin tuonne myyntipalstalle.

    Tosiostajat nyt liikkeelle.
     

Kerro tästä muillekin!