Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tämähän on "stekki" Rysy ja mimmi... tyyli kohdillaan.
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Oliko kellään kilometrimittaristoa hyllyssä pölyttymässä? Mulla olis farmarissa hyvä koti sellaiselle.
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ameriikanvoorumilla sanottiin että 71-73 on sama :D Kai näitä on joku purkuunkin mennyt, nelisenkymmentä on tullut uutena maahan.
     
  4. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Onko jollakin tietoa c-korisen pyyhkijöiden toiminnasta? -72 Newportissa eivät mene alas konepellin alle vaan, jäävät näkyviin.
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  6. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Fuselage pitäs saada alle. Mielellään 4D tai farmari.

    Voisi vaihdossa antaa katsastettu E Mese 4.3 kasilla.

    Saa olla rullaavakin ja kori ee tartte olla virheetön. Mielellään ei kuitenkaan potkittu tapaus.

    YV.
     
  7. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Carter Thermo Quad käyntiin tarvitaan apua. 440 -73. Ei lähde kylmänä helpolla käymään, puolilämpimänä ei millään. Apuhuikalla lähtee helposti, mutta kierrokset jäävät korvakuulolta ainakin kolmeen tonniin. Ajossa käy ja vetää kauniisti, ja lämpimänä käynnistyy hyvin. Ryyppypuolella ongelmaa, mutta ymmärrys loppuu siihen. Mitään Edelin korviketta en tilalle haluaisi vaan saada orggiskaasarin toimimaan, kuten pitääkin. Potilas Sastamalassa, jos tietäjää / osaajaa löytyy lähikulmilta. Arkailen lähteä itse purkamaan, kun vian syy ei ole paikannettu.
     
  8. MJF

    MJF Double Gearhead

    Toimiiko kiihdytyspumppu? Vuotaisiko kaasutin tyhjäksi seisoessaan? Yleinen vuotopaikka on ainakin liimatut kanavat muoviosan pohjassa. Omassa vähän samansuuntaista vikaa, vielä on pärjännyt niin ei ole tullut auottua... Korkea tyhjäkäynti voisi viitata vivustoihin?
     
  9. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Ainakaan ei vuoda ulospäin.
     
  10. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ei nuo ulospäin vuodakaan, menee vissiin pikkuhiljaa kaasuläppien kautta moottoriin. Toissapäivänä kun oltiin rouvan kanssa lähdössä pitkästä aikaa, sahautti jo niin pitkään että tuli vierestä katseita etteikö lähdekään. Nyt aamulla lähti melkein normaalisti.
     
  11. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Pitäisikö toimivan kiihdytyspumpun ruiskaista bensasuihku kaasu pohjaan käännettäessä?
    Ja, onko edessä jotain epoksihommia vuodon korjaukseen, selviääkö tiivisteillä vai pitääkö varautua jonkin vaikeasti metsästettävän osan odotteluun?
    Ko. kaasarin helpot toimivat vaihtoehdot?
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Löytyykö yhtä Road Wheelin -keskikuppia? Otsikon vuosimallit.
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tämmönen myynnissä Suomen Oulussa. Vasta seilaamassa, eli 09:t pystyy nappaamaan lennossa Hyvinkäältä.

    Auto siis 69 Chrysler Newport ,383 2bbl.

    **MYYTY**
     
    Muokattu: 15.3.2020
  14. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tämmöinen Polara 500 siirtyi eilen Kymenlaaksoon

    [​IMG]
     
    maxvo2, Herje, SasaK ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Fuselagen ylivoimaa

    [​IMG]
     
    Muokattu: 30.4.2020
    Fuselage tykkää tästä.
  16. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Aurinkoinen Kemi ehkäpä eilen

    [​IMG]
     
    Fuselage tykkää tästä.
  17. NY4dHT

    NY4dHT 3rd gear

    Oliko tähän uutta infoa? Tähän asti:
    - 1970 300 2dHT, hiekan värinen, ei vinyylikattoa
    - 1970 Monaco 2dHT, valkoinen, musta vinyylikatto
    - 1972 Polara 2dHT(?) väri ?

    Oliko muita 2d suomiautoja?
     
  18. MJF

    MJF Double Gearhead

    1972 Monaco, sininen
     
    NY4dHT tykkää tästä.

  19. Tässä tietoa harvinaisesta 2D Monacosta, jonka Autokeskus on tuonut uutena maahan keväällä 1969. Vaunusta on uutena otettu kuva vanhassa Seniori-Mobilistissa

    2D Monaco 500 HT - DH23L9, rekisterinumero ZXG-82
    1969 Monaco 500 mallisarjan tehokkaimmalla 440 Magnum -moottorilla. Varusteina mm. vinyylikatto, erilliset etupenkit, konsoli, Super Light- lisävalo.

    Monaco on ostettu Turkuun 1976 vuoden lopussa, ja kaksi viimeistä ajoneuvorekisteriin merkittyä omistajaa ovat Turusta. Viimeinen hyväksytty katsastus on tehty vuonna 1977 ja Monaco on poistettu rekisteristä vuosipoistona 31.12. 1979. Sen jälkeen jäljet katoavat.

    Muistaisiko joku itseäni hieman vanhemman polven Yliopistonkadun kruisaajista tämän loisteliaan Monacon, ja mitä tälle on tapahtunut? Eihän tällainen auto ole voinut jäädä noteeraamatta sen aikaisissa jenkkiautopiireissä.

    Aippi, jäykkä-Arska, Teppo S, Esko V, Jussi V ja monet muut, kaivelkaapa muistilokeroita tai valokuva-albumeita... ;)
     
    NY4dHT tykkää tästä.
  20. veekasi

    veekasi Gearhead

    On kovasti hakusessa vihreä kuskin oven sisäkahva ja oik.takaoven verhous 1970 Monacoon.
    Korjaus ei taida oikein onnistua...
    Osia tai vihjeitä kovin kaivataan.
    Ovien tiivisteitäkin koittanut etsiä netin syövereistä, kiinalaisia led-polttimoita löytyy kyllä mutta tiivisteitä ei, joko olen sokeapuusilmä tai sitten isokoriseen ei oikein löydy!?
    Ken moisia tekisi tai sellaiset omistaisi ja tahtoisi myydä!?
     

Kerro tästä muillekin!