Ei otettu tänään puikkia tallista eikä pääse edes ömerikankaarsouhun tänään . Missä JP sun konees luuraa? Matopurkin kisat on jo nurkan takana .
AIka karkin näköinen, sitten vaan ruvetaan odottamaan mistä sulake löytyy . Tuleeks tohon 2 orkkis ahdinta vai?
Tälläinen G-body löytyy meikäläiseltä, jos joku tunnistaa omistaneensa tän niin voi ottaa yhteyttä Ens kesäksi 9x15" ja 7x15" vanteet alle ja keulaa vähän alaspäin 8) Jossakin vaiheessa pellin alle tulossa jotakin muuta, ensi kesä mennään tuolla lähes orkkis oldsin 350-mosalla.
Tällä haavaa 1 kpl holset hx40 super, tekisi mieli kokeilla joskus miten se kahdella pelaisi. Toivottavasti päästä löytyisi jonkinlainen sulake joka ei olisi vielä palanut.
Laitetaan nyt omastakin kuva että saa "seurannan" tähän keskusteluun. http://i663.photobucket.com/albums/uu35 ... 4dfc0.jpeg Toi on hieman vanha kuva. Puskurit ja värikin on vaihtunut matkan varrella.
Tilasin tänään 30 booriset GN vetarit, seuraavaks sit pitäis pilkkoa caprisen banjo ja saada se sopimaan cutlasiin.
Tänään sain alkyn toimimaan, kiitokset calaisille. Lisämittareille "bräketti", maalipinnan ja sisustan hifistely ja leimatohtorin juttusille.
Tuli laitettua sittenkin HOLSET PRO52, siinä pitäisi riittää tuottoa pannuun... PS: KIITOKSET KONEEN RAKENTAJALLE...
Turbon koko lasketettiin ja vertailtiin ammattilaisella, pitäisi olla melkolailla hyvä tähän kokoonpanoon. Holset Pro 52 Kompressori pyörä 71,5 / 98mm Turbiini 71 / 86 mm ( High flow ) Pakopesä 16cm2 T4 / HX50 Laippa Max rpm 115,000 Max tuotto 0,71kg/sec (94 lbs/min ) Max paine 4,5
nyt on pakko kysyy kuka tää ammattilainen on, kun toi pakopuoli on aivan liian ahdas 3.8L koneeseen... Toi sopis oikeen hyvin 2.5L koneeseen...
Kannattaa varmaan katsella minkäkokoisilla ahtimilla jenkkipojat näillä vehkeillä ajelee ennen kuin puhuu pakopesän koosta. siellä yleisimmin käytetty koko on a/r .63 tai .85 niillä pakopesillä ja pienemmillä ahtimilla saavat jarrutettua dynoilla +700 kaakkia. Kaksi eri turbofirmaa suosittelivat tätä ahdinta tutustuttuaan jenkkien vastaaviin rakennelmiin.
Me ei tehdä niinkuin jenkit tekee, vaan tehdään niinkuin ne kuuluu tehdä...Jenkit ajaa yleisesti aivan liian pienillä pakopesillä, ja jenkkien teholukemille en anna mitään arvoa... Yli 10 vuotta on turbolaitteita tullu rakenneltua, et kyl mä jotain näistä tiedän... Kauppiaathan ottaa tyhmiltä vaan rahat pois...