G30 1995 vani antaa Viivakoodit 71 ja 74

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Make.88, 16.5.2018.

  1. Make.88

    Make.88 1st gear

    Mistä kannattas ruveta selvittämään kyseistä vikaa?
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ei tietenkään kannata kertoa mitä noi koodit on ja miten ne käytössä ilmenee...
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    71 on ilmastoinnin lauhduttimeen tms. liittyvää.
    74 saattaisi olla jotain nopeusanturijuttuja.
     
  4. Make.88

    Make.88 1st gear

    Elikkäs noi 10km ajon jälkeen rupee pienillä kierroksilla polttamaan service engine soon merkkivaloa mut sittenkun nostaa kierroksia niin valo sammuu ja jonkun kerran myös tehnyt sen että 1vaihteelta 2vaihteelle vaihtaessa melko voimakas Nykäisy.
     
  5. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Mulla oli 4l80 lootas tollainen välillä ilmenevä nykäisy ja joskus jätti vaihtamatta 2 isommalle. Sen jälkee kun lootan putsasin niin oire poistui. Käytin nääs lootan osina samalla ihan tarkistus mielessä kun vaihoin koneen. Meni siinä ikäänku samalla. G30 bensa oli kyseessä.
     

Kerro tästä muillekin!