G30 6.5 TD 1999 vikakoodi P0251

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja ihka, 31.10.2017.

  1. J.J

    J.J Gearhead

    -99 vanissa ei ole enään öljynpaineanturin kautta tapahtuvaa siirtopumpun ohjausta, pcm hoitaa kokonaan pumpun ohjauksen releen kautta.
     
    Bukero ja palontie tykkäävät tästä.
  2. ihka

    ihka 2nd gear

    ^Sori mutta tää olikin 1998 :(.
    Onko siinä vielä ohjaus ölppäanturin kautta?

    Eihän ölppäanturi voi olla tässä syyllinen kun kone ei edes käynnisty hetkeksi (muistelee) tai sitten se käynnisty ihan puoleksi sekunniksi ja sen jälkeen sammui ja uusinta käynnistys pitkä ja käynti huonoa (p0251 koodi) tuli.
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

  4. J.J

    J.J Gearhead

    Juu, -98 on vielä öljynpaineanturin kautta.

    Siirtopumpun toimivuus kannattaisi tarkastaa ja ne ilmavuodot.
     
    ihka ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  5. ihka

    ihka 2nd gear

    Jos vika olisikin hehkuissa tosin silloin ei koodia ilmeisesti tulisi.
    Miten hehkut testataan ja mitkä testerit lukisi vania mahdollisimman syvältä?
    Ei siis sellainen joka lukee vain moottprivikavalon syttyessä koska siihen pystyy ihan ELMilläkin.
     
  6. jorkat

    jorkat Gearhead

    vaihda hehkut
     

Kerro tästä muillekin!