Galaxin Horn Ring toiminta periaate :)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kenneth.stenberg, 12.7.2017.

  1. kenneth.stenberg

    kenneth.stenberg 3rd gear

    Moj
    Olen tuossa kunnostamassa autoni alkuperäistä äänitorven nappia, elikä haluan saada tuon ratin Horn Ring toimimaan. Mikähän lie tuo Horn Ring suomeksi. No mutta mulla on nytt se ongelma että minulta taitaa puuttua joku osa tai tappi (contact brush) joka kuuluu olla tuossa contact platen ja just tuon horn ringin välillä?? Löytyiskö täältä joku viisampi joka voisi auttaa minua tässä.
    Kyseinen auto on Ford Galaxie 500 ht 1959.
    Laitan tuossa vähän myöhemmin kuvia tuosta ratista

    Ystävällisin terveisiin
    Kena
     
  2. Ossi H

    Ossi H Gearhead

  3. kenneth.stenberg

    kenneth.stenberg 3rd gear

    Moi Ossi!
    Tuo on väärä. Löysinkin jo mikä siihen kuuluu, nytt se pitää vaan saada hankittua. Osa.nr. on
    B8AZ13A821-A
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Fordilla on ollu hassu tapa kuljettaa plussaa siellä ratissa, en tiedä oliko jo tuolloin. Mutta vaatii vähän huolellisuutta ja niitä liukukontaktejahan on siis kaksi erillistä silloin.
     

Kerro tästä muillekin!