ganes

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja nysse1, 6.9.2010.

  1. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ganes keikka yle teemalla
     
  2. jarzaaa

    jarzaaa 1st gear

    Teemalla on.
     
  3. nysse1

    nysse1 1st gear

    ou mama
     
  4. voihanrontti

    voihanrontti 2nd gear

    ukot juo keltasta limua.
     
  5. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Näytti olevan melko suulaita kavereita :poff: Kenties kysymysten taso syynä. :argue:
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kiva olis tietää vastanneilta minkä ikäisiä ootte?Itellä mitskussa lähes 50v ja toi ganes on tosi kova vieläkin kuunneltuna.Albert on KINGI!Cisse oli alanmiehiä henkeen ja vereen ja täffällä tuli aikoinaan kumottua jokunen keltainen limu kyseisen herrasmiehen kanssa R.I.P. Cisse ja Alppu.Remun välispiikit on legendaarisia! :rotfl:
     
  7. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    "Remu on niin rikas mies että on tukkakin aitoa nahkaa" :D

    tv. yksi "avobiitles"
     
  8. 7Days 7Nights

    7Days 7Nights Gearhead

    Ikäähän on 41 ja kyl Hurriganes on Suomen paras rock bändi.Kesällä Remu and The Hurriganes heittivät keikan Äänekoskella ja kyllä on Remu tosi rautaisessa kunnossa.
     
  9. MoodyBlue

    MoodyBlue 3rd gear

    Remu? Rautaisessa kunnossa? Remu ei oo ollu rautaisessa kunnossa vuosikausiin. Sehän on ihan yhtä tyhjän kanssa mölinää ja kilkuttelua se sen "soitto" ja "laulu". Ainoastaan ammattimaiset kitaristi ja basisti pitää tän nyky-"Hurriganesin" kasassa. Remander myy keikkoja vain ja ainoastaan nostalgiakortilla nykyisin, kun oikean Hurriganesin aikoinaan kokeneet haluaa verestää nuoruusmuistojaan. "Vittu soita Get On!"
     
  10. VSQ

    VSQ 1st gear

    Täällä samaa ikäluokkaa ja samaa mieltä.
    Mutta, mutta.. Ganes kuoli viimeistään Cissen mukana.
    Kaikkien jäsenten kaa viettänyt aikaa backstagella ym ja mukavia hemmoja kaikki. Remu luonnossa ei ole iha pöllö, vaikka telkkarista nähneet niin voi luulla.
    Remu nyt viettää eläkepäivänsä soittamalla, eikä kiikkustuolissa..ei huono juttu..mutta Hurriganesin kanssa nykymenolla ei juurikaan muuta samaa ku biisien nimet..
    18 x Hurriganes keikat + 3 kertaa nykyiset nähneenä tää ny vaan mun mielipide.
     
  11. rane58

    rane58 Double Gearhead

  12. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

  13. rane58

    rane58 Double Gearhead

    ^-Eipä kestä kiitellä, toki Cisse ansaitsee omankin keskustelupalstan. :p
     
  14. rane58

    rane58 Double Gearhead

    YLE teema 14.1 2011 klo: 15.00 Tavastian konsertti. 8)
     
  15. 63S88

    63S88 Gearhead

  16. human62

    human62 1st gear

    Moody, mitä remu on sulle tehnyt?
    Oli mitö oli nykyään mutta 70 luvulla se uppos joka jannuun kun ei toi lontoon puhetaito ollut kellään niin hyvä.
    Ikää mul on sen verran et parasta päivää on vielä edessä, ainakin jotkut väittää ja juu oon elänyt oikeasti jo 70 luvullakin...ja vieläpä edelleen "tässä elämässä"

    Ketoon beibi....
     
  17. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Minullakin vähän sama linja kuin Moodyllä noiden Remun nykytouhujen kanssa. On tullut oikeastaan vain paha mieli kun olen ne muutaman kerran käynyt katsomassa näitä "Remu & Hurriganes " keikkoja. t
    http://www.youtube.com/watch?v=uOd1hFgT894

    Joo, onhan Remulla fysiikka paskana ja ikä painaa, mutta mieluummin katson Hurriganesia livenä DVD:ltä, kuin menisin katsomaan keikalle sitä naama mykkyrällä isoa nenäänsä räpläävää äänimiehelle karjuvaa kääkkää jonka keikkaa pitävät ne palkatut soittajat edes jotenkuten kasassa.
    Kunnioitan kyllä Remua paljon uransa vuoksi, mutta kunnioittaisin enemmänkin mikäli ymmärtäisi pikkuhiljaa lopettaa tuon Hurriganesin nimellä keikkailun ja tekisi vaikka jonkinlaista muuta musiikkia.

    Spekulointia:
    Remu on pohjimmiltaan liikemies ja keikathan vetävät porukkaa ilmeisesti juurikin tuon "elävä legenda" -statuksen vuoksi, joten mitäpä sitä suotta lopettamaan.

    Jos jollekulle Remun nykymeininki edustaa kaikesta huolimatta läpi vuosikymmenten jatkuvaa sankaruutta, olen pahoillani edellä kirjoittamastani, mutta näin tuo asia taitaa valitettavasti vain olla...
     
  18. Mr_ilez

    Mr_ilez 2nd gear

    Näinhän se on, sama juttu Neumann ja uusi Dingo.. silkkaa roskaa sanon minä!!


    E: olen 17 vuotias ja mulle Hurriganes on läpi elämän ollut innoittaja muun muassa kitaran soitossa. Muutenkin mahtavaa musiikkia on jätkät joskus tehny!! Rock 'n' roll never dies!!
     
  19. TiM

    TiM 1st gear

    Joskus jo vuosia sitten olin kanssa keikkaa katsomassa ja sääliksi kävi äänimiestä ja muuta kokooonpanoa... hirveetä äksyilyä muille, piisinkin saattoi keskeyttää kesken ja sanoa basistille, että "soitat päin ...ttua, aloitetaan alusta", vaikka taisi olla ihan joku muu kun päin ...ttua soitti... :(
     
  20. gm-

    gm- Gearhead

    Tällä viestillä ei ole tarkoitus olla toisten mielipiteiden suhteen puolesta, eikä vastaan...
    Voihan tota kokeilla yhtä pitkää uraa, kuin minkä Remukin on tehnyt. Veikkaan vaan, että meistä tuskin kovin moni moiseen pystyis.
    Ja jos ajatellaan vähän toisesta näkökulmasta, niin pistetäänpä nykyjannuille samanlaiset soittimet+ äänentoistovehkeet lavalle, kuin mitä Ganesin pojjiilla oli esim. tuolloin 70-luvulla, niin jäis monelta hommat puolitiehen...
    Mulle Järvinen oli ja tulee aina olemaan kitaristi, jota ei kukaan "voita". Cisse taas monella tavalla muusikko, jonka ei tarvinu olla kuin oma itsensä ja johan toimi. Remun vaiheita olen seurannut ihan vaan mielenkiinnolla koko ikäni ja näiden tyyppien musaa kuunnellut kotisohvalla nassikasta asti. (synt. -78). Muutamia Liveotoksia olen kattonu töllöstä, siis tätä nykyversiota, ja olen myös sitä mieltä, ettei se päihitä vuosikymmenten takaista. Toisaalta ei tarvitsekaan ja tuskin on tarkoituskaan...
    Mutta ylihuomenna ajattelin viedä itseni katsomaan Remua paikan päälle. En odota keikalta mitään ihmeitä, mutta mielenkiinnolla käyn kurkkaamassa, kun "pappa vetää"
    Hurriganes oli kyllä melko huikea juttu ja kerta toisensa jälkeen on vaan kiva laittaa rokki pauhaamaan reteoista ja soittaa siinä samalla milloin milläkin soittimella mukana. Tällä kaavalla menen kai sitten hautaan saakka tai ainakin siihen asti, kun vielä jossain päin kehoa edes joku toimii...
    Terveisiä Albertille ja Cisselle sinne "tuon puoleiseen hiippakuntaan" (niin kuin Remu kauan sitten sanoi)
     

Kerro tästä muillekin!