GM 6.5td Vanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Bomber#1, 27.12.2006.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Laitetaampa tänne sekalaista keskustelua 6.5 turbo diisseli vaneista ja niiden kehuista/haukuista/modauksista/ongelmista yms.
    Kyseessä ei nyt ole tietenkään varsinainen harrastepeli vaan useimmalla omistajalla enemmänkin työkalu, mutta ei anneta sen häiritä.

    Eli listaa alle millainen laitos on alla, jos moisen nokivasaran omistaa. 8)

    Oma on vuodelta -98 ja mittarissa about 280 000km. Hyvin tuntuu peli rouskuttavan ja vaikea on ajatella että sitä vaihtais johonkin toiseen diisseli pakuun, tyyliin hiace vaikka kulutus varmaan putoisikin puoleen.
    :rotfl:
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    No tuskin kuitenkaan puolet halvemmalla hiasella pääsee. Ja pitäähän laskee jotain kustannuksia myös korvatulpillekin jos hiasella päästelee menemään. :odroll:
    P.S. Eiköhän tästäkin löydy jo valmista topiccia täällä OD:lla?
     
  3. freeride

    freeride Gearhead

  4. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Empä löytänyt ja siksi vasten tahtoani sen tein. :wink:
     
  5. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Tässä yksi kotimainen maalattu td vani(ei mun)

    [​IMG]

    Toiset tykkää toiset ei... :poff:
     
  6. Gerball

    Gerball Gearhead

    Mukava vehjehän tuo. Itse nyt nelisen vuotta uuskoppasella pyöritellyt, enkä muuhun vaihtaisi, paitsi ehkä -00 malliseen johon ei vielä mitään nopeusrajoittimia tarvii ruuvata.
    FSD noissa akilleen kantapää, mut siitäkin selviää 400+ eurolla ja kun siirtää uuteen paikkaan, niin ei niin herkästi uusiudu. Noin 300 tkm kesti alkuperäinen FSD pumpun kyljessä.
    Pari vkoa sitten vedin H.linnasta Turkuun trailerin päällä 2300 kiloisen möhkäleen, eikä tuottanut minkäänlaista tuskaa nykiä liki 3 tonnin kuormaa perässä.
     
  7. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Tyhmänä on pakko kysyä tarkennusta tälle FSD:lle eli mikä sen virka on?

    Btw. Vanini meni just maalaamoon, kun helmat oli niin pahasti auenneet kiveniskuista yms.
    Samalla tuli puheeksi maalarin kanssa, et mitä jos vetäis kyljet, sekä keulan mataksi ja duunais jotkut "todella harvinaiset" liekkikuviot keulaan?

    Mitäs jengi on mieltä, pilaanko sillä kuorma-auton vai annanko mennä?
     
  8. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Hahaa, mun vanha uusissa väreissä :D
     
  9. Jordan

    Jordan Gearhead

    Anna mennä vaan, saa suomikin nähdä erilaisia "työkaluja" 8)
     
  10. Gerball

    Gerball Gearhead

    Ehdottomasti!! Mikä tahansa massasta erottuva, persoonallinen, ehkä omistajan itsensä näköinen kulkine on aina parempi kuin teini corollat ym. vastaavat.
    FSD komentaa elektronista syöttöpumppua > ei siis vanhempien 6,2 litraisten vaiva.
     
  11. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Jep, homma lähti jälleen kerran hallusta. :rotfl:
    Voin laittaa tänne maalausoperaatiosta pari fotoa, jos jotain sattuisi kiinnostamaan..?
     
  12. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Btw. Vaihdoitko tohon (sun aikana) peliin toisen ahtimen ja putkiston? Vai onko ne vain urbaaneja legendoja?!
     
  13. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Oli ihan vakio sen ekat kolme elinvuotta kun se mulla oli. Silloin tuli kilometrejä eri malliin kuin nykyään, joten luotettavuus ja takuu oli arvossaan.
     
  14. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  15. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Asia selvä.
    Nythän siinä taitaa olla ainakin 3" putkisto yhdellä vaimentajalla, niin kuin mullakin.
     
  16. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  17. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    No jopas! Alkaa muovikeulakin erottumaan edukseen!
     
  19. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Ai jaa, mä kun just kuulin et liekkikuviot on ihan out. Eli taidan itsekkin olla siis ihan pihalla, kun en duunannut mitään in juttuja?! :rotfl: :poff:

    No katsotaan miltä se huomenna näyttää kun Jude saa straippaukset tänään vielä viimeisteltyä...
     
  20. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    "Fashions fade, real style never does" Eikös liekit ole aina muotia? :wink: Noi on vielä aika joukostaerottuvat liekit, ja aika pirun nätisti maalattu! Tais vaan pikkasen kustantaa...
     

Kerro tästä muillekin!